Csendes Percek augusztus 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 14., Szo, 03:41:02 CEST

                     2010. augusztus 14. szombat

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                            FELFRISSÜLÉS

Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért. (Zsolt 23,3)

Nehezen szántam rá magam, de végül mégis elkísértem Keresztapámat az
uszodába. Ő rendszeresen úszik hétköznaponként is, és azt mondja, ettől
mindig felfrissül testileg és lelkileg egyaránt. Ezt én is
megtapasztalhattam már, s most ismét így történt, miután kényelmesen
leúsztuk az egy kilométert.
Testileg valóban felfrissültünk, új energiával töltődtünk fel, s ez
kihatott lelkiállapotunkra is, jó érzéssel töltve el bennünket.
Örültem, hogy végül mégis elkísértem.
De hasonlóan jó érzéssel töltött el, amikor néhány hónap kiesés után
ismét kezembe vehettem evangélikus hetilapunkat, melynek hátulján van
egy rész, egy számomra fontos rész; "Új nap, új kegyelem" címmel. Itt
naponta találhatunk igemagyarázatokat, melyek útmutatást adnak
számunkra. Már alig vártam, hogy ismét kezembe vegyem az újságot, és
valódi örömmel, megnyugvással töltött el, hogy e sorokat elolvashattam,
bevackolva magamat egy jó meleg plédbe.
Testi és lelki feltöltődésre is szükségünk van ahhoz, hogy
kiegyensúlyozottak lehessünk. De az úszásnál még fontosabb számomra
Isten éltető igéje. Mert úszni nem mindig juthat el az ember, de Isten
igéjét naponta magunkhoz vehetjük.

Imádság: Köszönjük Istenünk, szent igédet, mely által felfrissülhetünk,
s erőt adsz az úton. Ámen.

Isten igéje felüdíti lelkünket.
Németh Ildikó (Mohács, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK MEGÚJULÁSÉRT!