Csendes Percek augusztus 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 9., H, 03:41:01 CEST

                       2010. augusztus 9. hétfő

Róm 12,4-8.

4 Mert ahogyan egy testnek sok tagja van, de nem minden tagnak ugyanaz
a feladata, 5 úgy sokan egy test vagyunk a Krisztusban, egyenként pedig
egymásnak tagjai. 6 Mert a nekünk adatott kegyelem szerint különböző
ajándékaink vannak, eszerint szolgálunk is: ha prófétálás adatott,
akkor a hit szabálya szerint prófétáljunk, 7 ha valamilyen más
szolgálat adatott, akkor abban a szolgálatban munkálkodjunk: a tanító a
tanításban, 8 a buzdító a buzdításban, az adakozó szerénységben, az
elöljáró igyekezettel, a könyörülő pedig jókedvvel.

                           ISTENI SZIKRA

A kegyelmi ajándékok között ugyan különbségek vannak, de a Lélek
ugyanaz. (1Kor 12,4)

Az ihletet azonnal felismerhetjük az artisták, a zenészek és írók
munkáiban, de rendszerint nem vesszük észre az egyszerű, jó
cselekedetek ihletettségét. Abban a kiváltságban volt részem, hogy
láthattam, sógornőm hogyan vált közvetítővé apám szükségei és Isten
kegyelme között. Apám egy otthonba került gondozásra, miután stroke-ot
kapott. Mivel csak a jobb oldalát tudja használni, segítségre szorul az
alapvető szükségleteinél.
A sógornőm egyik este vidáman jött be a szobába. Rögtön előre látta
apám szükségeit, és eleget is tett azoknak. Nem mindig könnyű megtörni
apám mogorvaságát, de a sógornőmnek sikerült. Pillanatok alatt
kicserélte lebénult testén az inget; s ráadásul a takaróját harmonika
alakban összehajtogatta, úgy, ahogyan apám szereti.
Már korábban hallottam, hogy a sógornőm milyen nagy áldás apám
gondozásában, de szemtanúként megnyílt a szemem, és megláttam mélyen
könyörületes szívét is. A Szentlélek mindnyájunknak ad egy olyan
szikrát, ami akkor lobban lángra, amikor lelkesen tudunk végezni egy
szolgálatot.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy a szükség idején segítőket küldesz
hozzánk. Álld meg őket, miközben továbbadják irgalmad és könyörületed.
Ámen.

Egyszerű cselekedeteink Istennek és másoknak is szolgálhatnak.
Carol P. Nyborg (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A SZOCIÁLIS OTTHONOK GONDOZÓIÉRT!