Csendes Percek augusztus 4.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Aug. 4., Sze, 03:41:02 CEST

                      2010. augusztus 4. szerda

1Kor 12,4-7.

4 A kegyelmi ajándékok között ugyan különbségek vannak, de a Lélek
ugyanaz. 5 Különbségek vannak a szolgálatokban is, de az Úr ugyanaz. 6
És különbségek vannak az isteni erő megnyilvánulásaiban is, de Isten,
aki mindezt véghezviszi mindenkiben, ugyanaz. 7 A Lélek megnyilvánulása
pedig mindenkinek azért adatik, hogy használjon vele.

                        A MEGFELELŐ AJÁNDÉK

Ne hanyagold el a benned levő kegyelmi ajándékot. (1Tim 4,14)

Édesapám nagyon szereti a rózsákat. Amikor új házba költözött, 12
rózsabokrot ültetett. Hogy hozzájáruljunk apa öröméhez, a nővérem és én
is küldtünk egy-egy ajándékot. Én egy nagy zöld műanyag vödröt küldtem,
amiben a konyhai zöld hulladékot lehet tárolni, amíg komposztként a
rózsák alá nem kerülhet. A nővérem egy gyönyörű kristályvázával lepte
meg.
Mindkét ajándék elmond valamit rólunk. A nővérem elegáns, én inkább
praktikus dolgot küldtem, amilyenek vagyunk. De édesapánk
megnyugtatott: "Mindkettő ajándék egyformán hasznos és tetszik."
A mennyei Atyánk hasonlóképpen nem ugyanazt várja mindnyájunktól. Mivel
Isten alkotott minket, és ráadásul nem is egyformává, ő úgy
gyönyörködik bennünk, amilyenek vagyunk. Isten azt akarja, hogy olyan
ajándékot ajánljunk fel neki, ami leginkább kifejezi a
személyiségünket.

Imádság: Istenünk, vezess bennünket, hogy felfedezzük az ajándékokat,
amiket elrejtettél bennünk, hogy a legjobbat adhassuk neked és
országodnak. Ámen.

Isten egyedivé teremtett minket, és egyenként szeret, úgy, ahogy
vagyunk.
Patricia H. Sprinkle (Georgia, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY KEGYELMI AJÁNDÉKAINKAT HASZNÁLNI TUDJUK
KÖRNYEZETÜNKBEN!