Csendes Percek április 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Ápr. 30., P, 03:41:03 CEST

                       2010. április 30. péntek

Zsolt 119,1-16.

1 Boldogok, akiknek az útja tökéletes, akik az ÚR törvénye szerint
élnek.
2 Boldogok, akik megfogadják intelmeit, teljes szívvel keresik őt,
3 nem követtek el álnokságot, hanem az ő útjain jártak.
4 Te megparancsoltad, hogy utasításaidat pontosan megtartsák.
5 Bárcsak állhatatosan járhatnék utadon, megtartván rendelkezéseidet!
6 Akkor nem vallanék szégyent, ha figyelnék minden parancsolatodra.
7 Tiszta szívből adok hálát neked, tanulva igazságos döntéseidet.
8 Megtartom rendelkezéseidet, ne hagyj el engem soha!
9 Hogyan tarthatja tisztán életútját az ifjú? Úgy, hogy megtartja
igédet.
10 Teljes szívből kereslek téged, ne engedd, hogy eltérjek
parancsolataidtól!
11 Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened.
12 Áldott vagy te, URam! Taníts meg rendelkezéseidre!
13 Ajkam fölsorolja szád minden döntését.
14 Minden gazdagságnál nagyobb öröm, ha intelmeid szerint élhetek.
15 Utasításaidon elmélkedem, és figyelek ösvényeidre.
16 Gyönyörködöm rendelkezéseidben, igédről nem feledkezem meg.

                          VÁRATLAN JUTALOM

Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened. (Zsolt 119,11)

Tízéves kislányként egy 60 fős piciny gyülekezetbe jártam. Nem volt
elég tanterem minden vasárnapi iskolás csoport számára, így mi a lányok
öltözőjében jöttünk össze. Összecsukható székeket hoztunk magunkkal, és
úgy hallgattuk Mrs. Cobbnak a bibliai tanításait.
Mrs. Cobb úgy gondolta, a legfontosabb, amit tehetünk, hogy kívülről
megtanulunk egyes bibliai szakaszokat. Elvárta tehát, hogy fejből
tudjuk a tízparancsolatot, a Miatyánkot, a 23. zsoltárt, a
boldogmondásokat, és a Jn 14,1-6 igeverseit.
Én minden Biblia-szakaszt buzgón megtanultam, hogy kedvében járjak a
tanítómnak, és kiérdemeljem a jutalom matricákat. Sok matricám lett.
Nagyon büszke tízéves lány voltam!
Sok-sok évvel később nehéz bajok idején azon kaptam magam, hogy
idézgetem: "nem félek semmi bajtól, mert te velem vagy" (Zsolt 23,4),
és "ne nyugtalankodjék a ti szívetek" (Jn 14,1). Ezek a versek arra
emlékeztettek, hogy nem vagyok egyedül, hogy Isten velem van mindig.
A jutalom számomra több volt, mint azok a füzetbe beragasztott címkék.
Jutalmam az Isten igéje volt, amely szívemet békességgel töltötte be
évekkel később, amikor az élet nehézségeivel küzdöttem.

Imádság: Urunk, segíts igédet mélyen értelmünkbe és szívünkbe rejteni.
Ámen.

Az ige, melyet megtanulunk, Isten vigasztaló üzenete lehet.
Marsha Norton (Nevada, USA)

IMÁDKOZZUNK A VASÁRNAPI ISKOLÁK TANÍTÓIÉRT!