Csendes Percek április 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Ápr. 28., Sze, 03:41:02 CEST

                       2010. április 28. szerda

Jn 14,1-7.

Jézus mondja: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat." 5 Tamás
erre így szólt hozzá: "Uram, nem tudjuk, hova mégy: honnan tudnánk
akkor az utat?" 6 Jézus így válaszolt: "Én vagyok az út, az igazság és
az élet; senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam. 7 Ha ismernétek
engem, ismernétek az én Atyámat is: mostantól fogva ismeritek őt, és
látjátok őt."

                         VAN HELY SZÁMOMRA

Jézus mondta: "Ismét eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol
én vagyok, ott legyetek ti is." (Jn 14,3)

Családi együttléteinknek mindig apa volt a középpontja; ő tartott össze
bennünket különbözőségünk ellenére is. Ő készítette a terveket, és mi
mindannyian együtt dolgoztunk azok végrehajtásán. Miután meghalt,
édesanyánk, nővéreim és én, külön költöztünk. Még mindig igyekszünk
fiatalkorunk szemüvegén keresztül nézni egymást, hogyan viszonyultunk
akkor egymáshoz, bár már mindnyájan felnőttek vagyunk, és saját
családjaink vannak. Elkezdtünk egymással versenyezni, hogy jobb vezetők
legyünk. A közös célért való együttmunkálkodás helyett mindenkinek
megvolt a saját ötlete arról, hogyan folytassuk családi
együttléteinket, egymással való kapcsolatunkat - tágabb családunk
jövőbeli útját.
Miközben családunk helyzetén tűnődtem, a Jn 14,1-7-et olvastam. Arra
gondoltam, mennyire egyediek vagyunk, és csodálkoztam azon, hogyan
lehet csak egyetlen út, amely Istenhez vezet? Mindannyian különböző
úton indulunk neki az életnek, nincs közöttünk két egyforma ember.
Isten követésére hívattunk el, de kinek-kinek a neki adatott tehetség
és ajándék szerint kell egyéniségként szolgálni Istent. Egyetlen út
vezet Isten felé, de különbözőképpen járjuk azt, és csak az út végén
fogunk egységben találkozni.

Imádság: Istenünk, segíts elfogadni a közöttünk lévő különbözőségeket,
és megtanulnunk egymást szeretni. Ámen.

Fogadjuk el Jézust, aki az út mindnyájunk számára.
Kathy Keyse (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK CSALÁDI KAPCSOLATAINKÉRT!