Csendes Percek április 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Ápr. 25., V, 03:41:01 CEST

                      2010. április 25. vasárnap

Ézs 40,27-31.

27 Miért mondod ezt, Jákób, miért beszélsz így, Izráel: Rejtve van
sorsom az ÚR előtt, nem kerül ügyem Isten elé.
28 Hát nem tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az ÚR? Ő a
földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el, értelme
kifürkészhetetlen.
29 Erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi.
30 Elfáradnak és ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is
megbotlanak.
31 De akik az ÚRban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a
sasok, futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.

                       VÁRAKOZÁS ÉS MEGÚJULÁS

De akik az Úrban bíznak, erejük megújul. (Ézs 40,31)

Néhány évvel ezelőtt rájöttem, hogy hetem nagy részét csak várakozással
töltöm: sorbaállással, irodákban, nagy forgalomban. Valójában már
hozzászoktam a várakozáshoz, de soha nem használtam fel ezt az időt
valami értelmes dologra.
Pedig a várakozásnak nem kéne egyet jelentenie a semmittevéssel.
Rájöttem, hogy a várakozás egy kitűnő lehetőség arra, hogy figyelmünket
magasabb dolgok felé irányítsuk, vagy akár Istenre. Elkezdtem időmet
olvasásra, imádságra, elgondolkozásra használni.
Rohanó világunkban gyakran úgy érezzük, nincs időnk várakozni, annak
ellenére mégis sokat várunk. Figyelmünknek nem a várakozásra magára,
hanem inkább arra kéne irányulnia, mivel használhatjuk ki ezt az időt.
Ézsaiás próféta azt mondta, Istenre várakozva megújul erőnk. Ha Istenre
figyelünk, észrevehetjük, hogy bensőnk felfrissül. Isten nem csak az
aktív tevékenységekben, de a csendes ürességben is jelen van. Erőnket
gyarapítjuk, amikor Isten jelenlétében megpihenünk.

Imádság: Istenünk, segíts, hogy bármikor várakozunk, veled tegyük azt.
Újítsd meg erőnket, amikor időnket veled töltjük. Ámen.

Az Istennel töltött idő megújítja lelkünket.
Todd Outcalt (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK TARTALMAS VÁRAKOZÁSOKÉRT!