Csendes Percek április 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Ápr. 18., V, 03:41:01 CEST

                      2010. április 18. vasárnap

Fil 4,4-9.

4 Örüljetek az Úrban mindenkor! Ismét mondom: örüljetek. 5 A ti
szelídségetek legyen ismert minden ember előtt. Az Úr közel! 6 Semmiért
se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor hálaadással
tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt; 7 és Isten békessége, mely
minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni szíveteket és
gondolataitokat a Krisztus Jézusban. 8 Egyébként pedig, testvéreim, ami
igaz, ami tisztességes, ami igazságos, ami tiszta, ami szeretetreméltó,
ami jóhírű, ha valami nemes és dicséretes, azt vegyétek figyelembe! 9
Amit tanultatok és átvettetek, hallottatok és láttatok is tőlem, azt
tegyétek, és veletek lesz a békesség Istene!

                          ARANY PILLANATOK

És az Isten békessége, mely minden értelmet meghalad, meg fogja őrizni
szíveteket és gondolataitokat a Krisztus Jézusban. (Fil 4,7)

Nemrég Svédországban töltöttünk pár napot. Egyik este a TV csatornái
közt kapcsolgatva egy különös címre lettem figyelmes: "Halott életem".
Ez a meglehetősen különös cím kíváncsivá tett. Néhány percig néztem a
műsort, kiderült, hogy a halottak birodalmába, Hádészba tett utazásról
szólt. Átkapcsoltunk más programra, de a cím a fejemben motoszkált.
Ahogy gondolkoztam, feltettem magamnak a kérdést, hol az életem
központja? Olyannyira elfoglal a jövő kérdése, és a sok napi megoldandó
dolog, hogy tulajdonképpen elfelejtek élni? Néha igen.
Évekkel ezelőtt, elkezdtem életem "arany pillanatairól" feljegyzéseket
készíteni, - amelyekről úgy éreztem, emlékezésre méltóak. Fiókomban,
egy külön dobozba tettem a cédulákat, és az évek során egy egész
gyűjtemény lett belőlük.
Nem mondhatom, hogy nincsenek fájdalmaim vagy problémáim, de még mindig
átélek arany pillanatokat. Az Úr értékes ajándékait látom bennük. Az
élet ajándékáért, a szeretet és csoda valamennyi alkalmáért hálás
vagyok az Úrnak.

Imádság: Istenem, köszönöm jóságodat és naponkénti áldásaidat. Áldalak
életem minden arany pillanatáért! Ámen.

Milyen "arany pillanatokat" éltünk át mostanában?
Laila Karin Geitz (Akershus, Norvégia)

IMÁDKOZZUNK, HOGY SZÉP ÉLMÉNYEINKÉRT HÁLÁSAK LEGYÜNK!