Csendes Percek április 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2010. Ápr. 14., Sze, 03:41:22 CEST

                       2010. április 14. szerda

Mt 6,25-34.

Jézus szavai: 25 "Ezért mondom nektek: ne aggódjatok életetekért, hogy
mit egyetek, és mit igyatok, se testetekért, hogy mivel ruházkodjatok.
Nem több-e az élet a tápláléknál, és a test a ruházatnál? 26 Nézzétek
meg az égi madarakat: nem vetnek, nem is aratnak, csűrbe sem takarnak,
és mennyei Atyátok eltartja őket. Nem vagytok-e ti sokkal értékesebbek
náluk? 27 Aggódásával pedig ki tudná közületek meghosszabbítani életét
csak egy arasznyival is? 28 Mit aggódtok a ruházatért is? Figyeljétek
meg a mezei liliomokat, hogyan növekednek: nem fáradoznak, és nem
fonnak, 29 de mondom nektek, hogy Salamon teljes dicsőségében sem
öltözködött úgy, mint ezek közül akár csak egy is. 30 Ha pedig a mező
füvét, amely ma van, és holnap a kemencébe vetik, így öltözteti az
Isten, nem sokkal inkább titeket, kicsinyhitűek?" 31 "Ne aggódjatok
tehát, és ne mondjátok: Mit együnk? - vagy: Mit igyunk? - vagy: Mit
öltsünk magunkra? 32 Mindezt a pogányok kérdezgetik; a ti mennyei
Atyátok pedig tudja, hogy szükségetek van minderre. 33 De keressétek
először az ő országát és igazságát, és ezek is mind ráadásul megadatnak
nektek. 34 Ne aggódjatok tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik
magáért: elég minden napnak a maga baja."

                            HÁLAADÁSSAL

Semmiért se aggódjatok, hanem imádságban és könyörgésben mindenkor
hálaadással tárjátok fel kéréseiteket Isten előtt. (Fil 4,6)

Jézus azt mondta, ne aggódjunk azon, hogy mit fogunk enni vagy viselni.
De amikor férjem elvesztette állását, bevételeink forrását, nem tudtam
elképzelni, hogy aggodalom nélkül gondoljak az előttünk álló anyagi
gondokra. Könnyű volt elismerni, hogy nem kell aggódnom, de nagyon
nehéz volt ezt megtenni. Hogy képes valaki egyszerűen abbahagyni az
aggódást?
Aztán világossá vált előttem, hogy a válasz nem más, minthogy
megköszönjem Istennek azt, amim van, és ne azzal foglalkozzam, amim
nincs. Hálaadással szívemben leszedtem kertemben a zöldbabot, és
elragadtatva tapasztaltam, hogy a bokrok a szárazság kellős közepén is
rogyásig voltak a terméssel. Volt kényelmes házunk és ételünk a
felszökő üzemanyag és élelmiszer árak mellett is. Minden számlánkat
időben kifizettünk, és hálás voltam Isten gondoskodásáért.
Ha mostanában aggódni kezdek a jövő miatt, emlékeztetem magam, hogy
hálásnak kell lennem. Amint felidézem magamban az áldásokat, és hogy
mindezek forrása Isten, egy csapásra szertefoszlanak aggodalmaim.

Imádság: Irgalmas Urunk, köszönjük neked, hogy mindig gondoskodsz
rólunk. Segíts nekünk, hogy még jobban bízzunk benned. Ámen.

A hálaadás csillapítja nyugtalanságunkat.
Debbie Reed (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK A NEHÉZ ANYAGI HELYZETBEN LÉVŐKÉRT!