Csendes Percek szeptember 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 26., Szo, 03:41:02 CEST

                     2009. szeptember 26. szombat

1Thessz 5,12-18.

12 Kérünk titeket, testvéreink, hogy becsüljétek meg azokat, akik
fáradoznak közöttetek, akik elöljáróitok az Úrban, és intenek is
titeket, 13 és munkájukért nagyon becsüljétek őket. Éljetek egymással
békességben. 14 Kérünk titeket, testvéreink, intsétek a tétlenkedőket,
biztassátok a bátortalanokat, karoljátok fel az erőtleneket, legyetek
türelmesek mindenkihez. 15 Vigyázzatok, hogy senki se fizessen a
rosszért rosszal, hanem törekedjetek mindenkor a jóra egymás iránt és
mindenki iránt. 16 Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18
mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra.

                             ELENGEDÉS

Mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra." (1Thessz 5,18)

Kopogtattam az ajtón, de nem jött válasz. "June, ott vagy?" -
kiáltottam, ahogy beléptem a kuckójába. Azért mentem, hogy a megbeszélt
orvosi vizsgálatra vigyem az anyósomat; ehelyett eszméletlenül találtam
a padlón. Négy nap múlva meghalt.
Hónapokig gyászoltam, mindig visszapergetve utolsó napjainak
eseményeit. Gondviselőjeként ezt kérdeztem magamtól: "Tehettem volna
többet is?" June-nal nehéz volt kijönni, és időnként nehezteltem is rá.
De imádság által végül megbékültem a halálával. Megértettem, hogy
megtiszteltetés volt őt szolgálni, és hogy elviselhetőbbé tettem utolsó
hónapjait. June-nal együtt leélt életemből türelmet és együttérzést
tanultam.
Többé nem kérdezem, vajon mi történt aznap, hanem megköszönöm Istennek
a vele eltöltött időt. Könnyű hálát adni Istennek a jó dolgokért
életünkben, de az igazi növekedés akkor jön el, amikor képesek vagyunk
megköszönni nehézségeinket is.

Imádság: Köszönjük, Istenünk, hogy embereket helyezel az életünkbe,
akiknek a mi szeretetünkre van szükségük - és hogy emlékeztetsz
bennünket, életünk célja másokat szolgálva neked szolgálni. Ámen.

Bármi jön, hálát adhatunk Istennek!
Margaret Norton (Missouri, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ IDŐS ROKONAIKAT ÁPOLÓKÉRT!