Csendes Percek szeptember 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 15., K, 03:41:02 CEST

                      2009. szeptember 15. kedd

Jn 12,37-46.

37 Noha ennyi jelt tett előttük, mégsem hittek benne, 38 hogy
beteljesedjék Ézsaiás próféta szava, amely így hangzik: "Uram, ki hitt
a mi beszédünknek, és az Úr karjának ereje ki előtt lett
nyilvánvalóvá?" 39 Azért nem tudtak hinni, mert Ézsaiás ezt is mondta:
40 "Megvakította a szemüket, és megkeményítette a szívüket, hogy
szemükkel ne lássanak és szívükkel ne értsenek, hogy meg ne térjenek,
és meg ne gyógyítsam őket." 41 Ezeket mondta Ézsaiás, mert látta az ő
dicsőségét, és őróla szólt. 42 Mindazáltal a vezetők közül is sokan
hittek benne, mégsem vallottak színt a farizeusok miatt, nehogy
kizárják őket a zsinagógából; 43 mert többre becsülték az emberektől
nyert dicsőséget, mint az Isten dicsőségét.
44 Jézus felemelve a hangját ezt mondta: "Aki hisz énbennem, az nem
énbennem hisz, hanem abban, aki elküldött engem; 45 és aki lát engem,
az azt látja, aki elküldött engem. 46 Én világosságul jöttem a világba,
hogy aki hisz énbennem, ne maradjon a sötétségben."

                            KI A FÉNYRE!

Ti azonban választott nemzetség, királyi papság, szent nemzet vagytok,
Isten tulajdonba vett népe, hogy hirdessétek nagy tetteit annak, aki a
sötétségből az ő csodálatos világosságára hívott el titeket. (1Pt 2,9)

Nem akartam elhinni - egy virágrügy! Az amarilliszt 18 hónappal ezelőtt
vásároltam. A cserép oldalán lévő utasítás azt írta, tartsuk a gumót a
növény elvirágzása után három hónapig hűvös, száraz helyen. Tehát
amikor a virágok lehullottak, levittem a cserepet az alagsorba, és
megfeledkeztem róla.
Mielőtt elutaztam szabadságra, kitettem az elhanyagolt növényt a
szabadba. A napfény és az időnkénti eső a három hét alatt életre
keltette a szunnyadó amarilliszt. Amikor azután bevittem a házba, egy
hatvan centis szárat hajtott, a végén három pompás, rózsaszín erezetű
virággal. Mi okozta ezt a változást? Kikerült a sötétségből a fényre!
Jézus azt mondta: "világosságul jöttem a világba, hogy aki hisz
énbennem, ne maradjon a sötétségben." (Jn 12,46) Isten igéje táplál
bennünket, és segít, hogy Krisztus erős követőivé fejlődjünk. Ha készek
vagyunk naponta követni a Szentlélek iránymutatását, mások meglátják
bennünk Isten jóságát. Láthatják reménységünket, bátorságunkat,
békességünket és örömünket. Az örömteli és a szomorú időszakokban is
dicsőíthetjük őt, aki a Krisztus világosságára hívott el minket.

Imádság: Istenem, add, hogy életem dicsőséget hozzon nevedre, és mások
is láthassák örömteli szolgálatomat. Ámen.

Arra hívattunk, hogy Isten világosságát sugározzuk.
Mary Waind (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A LELKI SÖTÉTSÉGBEN ÉLŐKÉRT!