Csendes Percek szeptember 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 3., Cs, 03:41:02 CEST

                    2009. szeptember 3. csütörtök

Jn 14,15-17.25-26.

Jézus mondja: 15 "Ha szerettek engem, megtartjátok az én
parancsolataimat, 16 én pedig kérni fogom az Atyát, és másik Pártfogót
ad nektek, hogy veletek legyen mindörökké: 17 az igazság Lelkét, akit a
világ nem kaphat meg, mert nem látja őt, nem is ismeri; ti azonban
ismeritek őt, mert nálatok lakik, sőt bennetek lesz."
25 "Elmondom ezeket nektek, amíg veletek vagyok. 26 A Pártfogó pedig, a
Szentlélek, akit az én nevemben küld az Atya, ő tanít majd meg titeket
mindenre, és eszetekbe juttat mindent, amit én mondtam nektek."

                              ÁLLJ KI!

Úgy ragyogjon a ti világosságotok az emberek előtt, hogy lássák jó
cselekedeteiteket, és dicsőítsék a ti mennyei Atyátokat. (Mt 5,16)

Valahányszor a főúton haladok, mindig megnézem, hogy ott van-e még az
"én" nyírfám. Ez a fa kb. 15 mérföldnyire van a házunktól, az út jobb
oldalán. Erős, fehér törzse kiviláglik a környezete sötétzöld levelei
és a többi fa barna törzsei közül.
A nyírfához hasonlóan arra hivattunk ebben a világban, hogy kiváljunk a
környezetünkből. Nem az a lényeg, hogy magunkra hívjuk fel a figyelmet,
hanem hogy a Megváltóra mutassunk. A sötétség világában az emberek
keresik a fényt. Hol is láthatnák meg az emberek Krisztus fényét, ha
nem a követőiben?
Isten természetesen nem azt akarja, hogy egy szál magunk álljunk a
helyünkön. Szentlelkét és a Bibliát adja útmutatóul. A Biblia azt
tanítja, hogy nem a kimondott szavainkról fogják felismerni, hogy Isten
követői vagyunk, hanem ahogyan egymást szeretjük. Isten szeretete
ragyogóvá tesz bennünket, mint a nyírfát a többi fa között.

Imádság: Atyánk, adj erőt, bölcsességet és szeretetet, hogy ebben a
sötét világban fényedet szórhassuk. Jézus nevében! Ámen.

Milyen módon mutattam be ma Isten szeretetét másoknak?
Travis Mamone (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY AZ EGYHÁZ KRISZTUSRA MUTATÓ VILÁGOSSÁG LEHESSEN!