Csendes Percek szeptember 1.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Sze. 1., K, 03:41:01 CEST

                       2009. szeptember 1. kedd

5Móz 33,24-28.

24 Ásérra ezt mondta: Áldott a fiak közt Ásér, testvéreinek kedvence,
olajban füröszti lábát. 25 Vas-, rézzáraid legyenek, élteden át tartson
erőd!
26 Nincs Jesurún Istenéhez fogható! Az égen át száguld segítségedre, a
fellegeken fenségesen. 27 Hajlékod az örök Isten, örökkévaló karjai
tartanak. Kiűzte ellenségedet, és ezt mondotta: pusztítsd! 28 Izráel
bizton lakhatik, Jákób forrása egymagában a gabona és must földjén,
ahol az ég harmatot hint.

                           ÉLTEDEN ÁT...

Élteden át tartson erőd! (5Móz 33,25)

Feleségemmel 1979. májusában kocsival az egyetemi munkahelyünk felé
tartottunk, és balesetet szenvedtünk, ami majdnem az életembe került.
Amikor kinyitottam legközelebb a szemem, kórházban voltam. 24 óráig
eszméletlenül feküdtem. Ez idő alatt az orvos ellátta a töréseimet,
melyek közül jobb csípőm olyannyira megsérült, hogy többé nem tudtam
járni.
Közben egy ige járt szüntelenül az eszemben: Élteden át tartson erőd.
Nem tudtam, hol van megírva, és a szövegkörnyezetre sem emlékeztem; de
ez a szakasz, mint Isten személyes ígérete, nem hagyott nyugton. Ezzel
a biztonsággal tűrtem a 7 hónapos kórházi kezelést, fűzőt hordtam, és
tolószékkel közlekedtem. A végére képes voltam bottal járni, és
visszatért végtagjaimba az erő.
30 év után is félelemmel tölt el ez a tapasztalat, ugyanakkor
bizalommal is, hogy új erőt kapok mindennap Istentől. Ezzel a
bizonyossággal tudok szembenézni a nehézségekkel, ahogy Isten akaratát
követem, életem minden területén.

Imádság: Szerető Teremtőnk, segíts emlékeznünk arra mindennap, hogy te
vagy erőnk forrása. Ámen.

Isten minden napra új erőt kínál.
Raúl Rocha (Buenos Aires, Argentína)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK BALESETBŐL ÉPÜLNEK FEL!