Csendes Percek október 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Okt. 29., Cs, 03:41:02 CET

                     2009. október 29. csütörtök

Zsolt 139,7-12.

7 Hova menjek lelked elől? Orcád elől hova fussak?
8 Ha a mennybe szállnék, ott vagy, ha a holtak hazájában feküdnék le,
te ott is ott vagy.
9 Ha a hajnal szárnyaira kelnék, és a tenger túlsó végén laknék,
10 kezed ott is elérne, jobbod megragadna engem.
11 Ha azt gondolnám, hogy elnyel a sötétség, és éjszakává lesz
körülöttem a világosság:
12 a sötétség nem lenne elég sötét neked, az éjszaka világos lenne,
mint a nappal, a sötétség pedig olyan, mint a világosság.

                             GOMBA-ÉLET

Ha a mennybe szállnék, ott vagy, ha a holtak hazájában feküdnék le, te
ott is ott vagy. (Zsolt 139,8)

Turistaként a férjemmel egyszer meglátogattunk egy szénbányát. Bár csak
100 méter mélységbe mentünk le, ahogy ott álltunk a hideg, nedves
földalatti helyen, eluralkodott rajtunk az elszigeteltség érzése. Az
idegenvezető minden fényt lekapcsolt, hogy érezhessük a teljes sötétség
nyomasztó erejét.
Még mindig ott álltunk, amikor felkapcsolta a védősisakján a
világítást. Ekkor hirtelen észrevettem valamit a plafonon lévő
fagerendán. Mikor közelebbről is megvizsgáltam, láttam, hogy három apró
gomba lapult meg ott. Itt is van élet!
Elgondolkodtam, milyen érdekes, hogy Isten még a föld ilyen
mélységeiben is jelen van. Milyen megnyugtató gondolat! Nem számít, hol
vagyunk, a fellegekben, a földön vagy föld alatt, soha nem vagyunk
egyedül. Isten mindig mindenhol velünk van.

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy feltárod előttünk jelenléted apró
jeleit, biztatva ezzel minket, hogy mindig velünk vagy, és hitet adsz
nekünk, hogy bármilyenek is legyenek a körülményeink, a szeretetedben
élhetünk. Ámen.

Az élet legsötétebb pillanataiban is fényt ad nekünk Isten.
Sue Gordon (Ontario, Kanada)

IMÁDKOZZUNK A BÁNYÁSZOKÉRT ÉS CSALÁDJAIKÉRT!