Csendes Percek október 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Okt. 27., K, 03:41:01 CET

                        2009. október 27. kedd

Ef 3,14-21.

14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19
és így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                        HATÁRTALAN SZERETET

Sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat
el minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a
mi Urunkban. (Róm 8,39)

Lányunk és vejünk három gyermekükkel messze élnek a mi otthonunktól.
Egy másik kontinensen, túl az Atlanti-óceánon, a föld másik féltekén és
más időzónában laknak. Akármikor meglátogatjuk őket, igyekszünk
kiélvezni együttlétünk minden pillanatát. Csupán egy nemrégiben tett
látogatásunk alkalmával gondoltam bele, hogy mennyire szeretem a
lányomat és milyen nagyon fog hiányozni. Mindazonáltal tudtam, hogy
habár fizikailag kontinensek és óceánok választanak el bennünket, semmi
nem vethet gátat egymás iránti szeretetünknek.
Bárhol is élnek a nekünk kedves emberek a világban, a szeretet mindig
összeköt bennünket. Láthatatlan kapocs ez, mégis valóságos. Egy régi
amerikai keresztyén dal szavait teljesen igaznak érzem: "Széles,
széles, mint az óceán, magas, mint a menny felettünk, mély, mély, mint
a legmélyebb tenger az én Megváltóm szeretete."
Isten szeretete elér mindnyájunkhoz, bárhol is vagyunk.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy senki sincs, kit ne tudnál elérni
szereteteddel. Áldd meg azokat, akik távol vannak az otthonuktól és a
családjuktól, és kérünk, vigyázz mindnyájunkra! Ámen.

A szeretet összeköt bennünket Istennel és egymással.
Penny Wellington (Gauteng, Dél-Afrika)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYMÁSTÓL TÁVOL ÉLŐ CSALÁDTAGOKÉRT!