Csendes Percek október 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Okt. 26., H, 03:41:02 CET

                       2009. október 26. hétfő

Zof 3,14-20.

14 Ujjongj, Sion leánya! Kiálts örömödben, Izráel! Örvendezz, vigadj
teljes szívből, Jeruzsálem leánya!
15 Elveszi rólad az ÚR az ítéletet, eltávolítja ellenségedet. Veled van
az ÚR, Izráel Királya: nem kell többé veszedelemtől félned.
16 Azon a napon így biztatják Jeruzsálemet: Ne félj, Sion, ne csüggedj
el!
17 Veled van Istened, az ÚR, ő erős, és megsegít. Boldogan örül neked,
megújít szeretetével, ujjongva örül neked.
18 Összegyűjtöm azokat, akik szomorkodnak, mert nem ünnepelhetnek, bár
közületek valók, és gyalázatot kell elszenvedniük.
19 Elbánok majd elnyomóiddal abban az időben. A sántákat megsegítem, és
a szétszóródottakat összegyűjtöm, dicsővé és hírnevessé teszem őket az
egész földön, ahol gyalázták őket.
20 Abban az időben, amikor összegyűjtelek, haza is hozlak benneteket.
Bizony, hírnevessé és dicsővé teszlek benneteket a föld minden népe
között. Meglátjátok majd, hogy jóra fordítom sorsotokat! - mondja az
ÚR.

                            ISTEN ÁLDÁSA

Fordulj hozzám, Uram, mentsd meg életemet, szabadíts meg, mert irgalmas
vagy! (Zsolt 6,5)

Hosszú évekig azt mondhattam magamról, hogy Isten jó egészséggel áldott
meg. Míg aztán 2005-ben rákbetegséget diagnosztizáltak nálam. Egy olyan
embernek, akinek egész életében csupán kisebb betegségei voltak, a rák
valóságos sokk volt.
A kezelések alatt sok barátom imádkozott értem. Voltak nyugtalanító
pillanataim, de annak mindig tudatában voltam, hogy akik szeretnek,
könyörögnek értem, és Isten segítségét kérik a számomra. Kezdtem
felismerni, hogy a legnagyobb áldás még a betegség közben is jelen van
az életemben - Isten feltétel nélküli szeretete, amely szeretteim és
barátaim támogatásában is megmutatkozik.
Most már jól érzem magam, megnyertem a rák ellen vívott csatámat. De ha
a dolgok mégsem alakulnának jól, vagy ha a betegség esetleg visszatérne
a jövőben, Isten szeretetének áldása akkor is velem van, bármi
történjék is.
Most elmondhatom egyszerűen az embereknek, hogy Isten megáldott engem
az ő szeretetével, és ez az áldás nagyobb bármely problémánál, mellyel
szembe kell néznem.

Imádság: Drága Istenünk, köszönjük szeretetedet, mely sosem hagy el
bennünket. Segíts, hogy ne feledjük el, hogy te mindig velünk vagy, még
a legsötétebb időkben is. Ámen.

Isten ereje nagyobb bármilyen problémánál, amellyel szembe kell
néznünk.
Glen Graham (Louisiana, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET RÁKBETEGSÉGGEL KEZELNEK!