Csendes Percek október 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Okt. 22., Cs, 03:41:01 CEST

                     2009. október 22. csütörtök

Ézs 43,1-4.

1 De most így szól az ÚR, a te teremtőd, Jákób, a te formálód, Izráel:
Ne félj, mert megváltottalak, neveden szólítottalak, enyém vagy!
2 Ha vízen kelsz át, én veled vagyok, és ha folyókon, azok nem sodornak
el. Ha tűzben jársz, nem perzselődsz meg, a láng nem éget meg.
3 Mert én, az ÚR, vagyok a te Istened, Izráel Szentje, a te szabadítód!
Kárpótlásul adom érted Egyiptomot, Etiópiát és Szebát adom helyetted.
4 Mivel drágának tartalak, és becsesnek, mivel szeretlek, azért
embereket adok helyetted, életedért nemzeteket.

                      ISTEN MINDENNAPI IRGALMA

Szeret az Úr, azért nincs még végünk, mert nem fogyott el irgalma:
minden reggel megújul. (JSir 3,22-23)

Nővérem kórházban fekszik, mert súlyos vesebetegségben szenved. Tudom,
hogy Isten nem leli örömét szenvedéseiben. Ellenkezőleg, Isten ismeri
állapotunkat, és felkínálja irgalmát. Ez az irgalom lemossa
aggodalmunkat a gyengédség balzsamával, isteni szeretettel.
Nem értjük, miért van ennyi szenvedés a világon. Valami keresi bennünk
az okot szerencsétlenségünkre. De később a megértéssel való harcunkban
rájövünk, hogy Isten sokkal többet kínál nekünk: szeretetet,
könyörületet, ami megerősít gyengeségünkben. Minden alkalommal, ha
felkiáltunk "Istenem őrizz meg!", Isten kinyúl felénk, és újra és újra
átölel szerető karjaival. A szenvedés meg tud tanítani, hogy megértsük
az élet értékét, és Isten szeretetének erejét.

Imádság: Köszönjük Istenünk, hogy te vagy az irgalom és szeretet, aki
megvilágítja bánatunkat, és megerősít, ha épp szükségünk van rá. "Mi
Atyánk, aki a mennyekben vagy, szenteltessék meg a te neved, jöjjön el
a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben, úgy a földön
is; mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma, és bocsásd meg
vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk vétkezőknek; és ne
vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól, mert tied az
ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen." (Mt 6,9-13)

Isten szeretete bármilyen szenvedésben megerősít.
Jesus Quintanilla Osorio (Quintana Roo, Mexikó)

IMÁDKOZZUNK A SZERVÁTÜLTETÉSRE VÁRÓKÉRT!