Csendes Percek november 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 26., Cs, 03:41:01 CET

                     2009. november 26. csütörtök

Ef 1,3-14.

3 Áldott a mi Urunk Jézus Krisztus Istene és Atyja, aki megáldott
minket mennyei világának minden lelki áldásával a Krisztusban. 4 Mert
őbenne kiválasztott minket magának már a világ teremtése előtt, hogy
szentek és feddhetetlenek legyünk előtte szeretetben. 5 Előre el is
határozta, hogy fiaivá fogad minket Jézus Krisztus által, akarata és
tetszése szerint, 6 hogy magasztaljuk dicsőséges kegyelmét, amellyel
megajándékozott minket szeretett Fiában. 7 Őbenne van - az ő vére által
- a mi megváltásunk, bűneink bocsánata is; kegyelme gazdagságából, 8
amelyet kiárasztott ránk teljes bölcsességgel és értelemmel. 9 Mert úgy
tetszett neki, hogy megismertesse velünk az ő akaratának titkát,
amelyet kijelentett őbenne 10 az idők teljességének arról a rendjéről,
hogy a Krisztusban egybefoglal mindeneket, azt is, ami a mennyben, és
azt is, ami a földön van. 11 Őbenne lettünk örököseivé is, mivel eleve
elrendeltettünk erre annak kijelentett végzése szerint, aki mindent
saját akarata és elhatározása szerint cselekszik; 12 hogy dicsőségének
magasztalására legyünk, mint akik előre reménykedünk a Krisztusban. 13
Őbenne pedig titeket is - miután hallottátok az igazság igéjét,
üdvösségetek evangéliumát, és hívőkké lettetek - eljegyzett
pecsétjével, a megígért Szentlélekkel, 14 örökségünk zálogával, hogy
megváltsa tulajdon népét az ő dicsőségének magasztalására.

                             HÁLÁS SZÍV

Mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra. (1Thessz 5,18)

Múlt héten egyik reggel ébredés után azon gondolkodtam, hogy mennyi
dologra vágyom, amim nincs meg. Először panaszkodni akartam, de gyorsan
elhatároztam, hogy inkább leírom azokat a dolgokat, amelyekért hálás
lehetek: rövid időn belül több oldal megtelt a listámmal.
Öröm töltött el, amikor végiggondoltam, hogy mennyi áldásban
részesültem Jézus Krisztuson keresztül. Éreztem Isten jelenlétét, és
már nem volt bennem önsajnálat. A kísértés, hogy elégedetlenkedjek az
életem miatt, hirtelen eltűnt. Hálakönnyekkel telt meg a szemem, mikor
ráébredtem, Istentől mennyi mindent kaptam.
Hálás vagyok, hogy Isten kapcsolatra vágyik velem, és a gyermekének
szólít. A Biblia olvasása által rádöbbenek, hogy nagyon sok mindenért
köszönettel tartozom neki. Amikor a sok áldásra gondolok az életemben,
Isten szeretete irántam valósággá válik. Bármikor kísértést érzek az
elégedetlenkedésre, csak előveszem a hálanaplómat, és miközben olvasom,
minden rossz az életemben apróságnak tűnik.

Imádság: Segíts Urunk, hogy észrevegyük áldásaidat, és másokat is
emlékeztessünk jóságodra és szeretetedre. Ámen.

Milyen dolgokért lehetek hálás.
James Howard (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK HÁLÁS SZÍVÉRT!