Csendes Percek november 20.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 20., P, 03:41:02 CET

                      2009. november 20. péntek

2Kor 1,3-7.

3 Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom Atyja és
minden vigasztalás Istene, 4 aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban, hogy mi is megvigasztalhassunk másokat minden
nyomorúságban, azzal a vigasztalással, amellyel az Isten vigasztal
minket. 5 Mert amilyen bőséggel részünk van a Krisztus szenvedéseiben,
Krisztus által olyan bőséges a mi vigasztalásunk is. 6 Ha
szorongattatunk, ez a ti vigasztalásotokért és üdvösségetekért van, ha
vigasztaltatunk, az a ti vigasztalásotokért van, amely elég erős
ugyanazoknak a szenvedéseknek az elhordozására, amelyeket mi is
szenvedünk. 7 A mi reménységünk bizonyos felőletek, mert tudjuk, hogy
amiképpen részestársak vagytok a szenvedésekben, ugyanúgy a
vigasztalásban is.

                        A SZÁMŰZETÉS FÖLDJE

Áldott az Isten, a mi Urunk Jézus Krisztus Atyja, az irgalom Atyja és
minden vigasztalás Istene, aki megvigasztal minket minden
nyomorúságunkban... (2Kor 1,3-4)

Egyetlen fiam halála üres terekkel teli országba vetett - a szomorúság
és veszteség helyeire. Rájöttem, hogy sosem látom majd megházasodni,
gyerekeket nevelni, az álmait megvalósítani.
Ahogy a bánatnak ezt az ösvényét jártam, találkoztam olyanokkal,
akiknek a gyermeke szintén meghalt. Megosztottuk egymással gyermekeink
emlékét; együtt sírtunk és imádkoztunk. Olyan kötődést kovácsoltunk
magunk között, ami bátorítást és vigaszt nyújt. Most a könnyek, amelyek
egykor a puszta gyötrelemből fakadtak, új formában kezdtek ömleni,
meglágyította őket az idővel eljött vigasztalás és gyógyulás.
Más anyák, akik ugyanezt az utat járták be, idejüket és szeretetüket
kínálták, hogy segítsenek egy "új normális" életet kialakítani,
szembenézni a napi feladatokkal. Ezáltal pedig megerősödtem, hogy
ugyanezt a szeretetet adjam az újonnan számkivetetté vált nőknek,
akikkel keresztezik egymást az útjaink. Ma imaidőmnek része az ő
száműzetésük, kiürült helyeik fölött való sírás. Gyógyulásom a
száműzetés földjén lehetőséget adott, hogy támogatást és vigaszt
kínáljak másoknak. A mások gyógyulásáért elmondott ima gyógyít engem
is.

Imádság: Urunk, segíts minket, hogy a te békédet és vigasztalásodat
hozzuk el a száműzetésben szenvedőknek. Ámen.

Mások gyógyulásáért imádkozni gyógyír nekünk is.
Janet Huff (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK A GYÁSZOLÓKAT SEGÍTŐ CSOPORTOKÉRT!