Csendes Percek november 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 6., P, 03:41:01 CET

                       2009. november 6. péntek

Gal 2,19-21.

19 Mert én meghaltam a törvény által a törvénynek, hogy Istennek éljek.
20 Krisztussal együtt keresztre vagyok feszítve: többé tehát nem én
élek, hanem Krisztus él bennem; azt az életet pedig, amit most testben
élek, az Isten Fiában való hitben élem, aki szeretett engem, és önmagát
adta értem. 21 Én nem vetem el az Isten kegyelmét: mert ha a törvény
által van a megigazulás, akkor Krisztus hiába halt meg.

                             ZENETANÁR

Krisztussal együtt keresztre vagyok feszítve: többé tehát nem én élek,
hanem Krisztus él bennem; azt az életet pedig, amit most testben élek,
az Isten fiában való hitben élem, aki szeretett engem, és önmagát adta
értem. (Gal 2,20)

Figyeltem húgomat, ahogy óvatosan, ügyetlenül pengeti gitárja húrjait.
Miután már jó néhányszor elmagyaráztam, és megmutattam neki, hogyan
kell játszani, rájöttem, másképpen kell megközelíteni a dolgot. Mögé
álltam, és a kezemet az övére tettem "Hadd irányítsam én a kezed, és
akkor majd ráérzel, hogyan is kell ezt csinálni!"
Húgom beleegyezett, de amint elkezdtem irányítani karját, éreztem
ellenállását. "Csak engedd, hogy én irányítsalak!" - ismételtem. De
megint azt éreztem, hogy ő próbálja a pengetővel elérni a húrokat.
Később, mikor ezen tűnődtem, a Gal 2,20 jutott eszembe. A húgom
képtelen volt arra, hogy rám hagyatkozzon. Felmerült bennem, vajon én
engedem-e, hogy a Szentlélek irányítsa az életem, vagy inkább a saját
erőmből akarok helyesen cselekedni. Most már világos előttem, hogy csak
akkor lehetek hű követője Krisztusnak, ha engedem, hogy a Szentlélek
munkálkodjon rajtam keresztül.

Imádság: Drága Atyánk, bocsásd meg, amikor csak saját erőnkre
támaszkodunk. Taníts bennünket a Szentlélekre bízni magunkat. Ámen.

Csak akkor tölthetjük be hivatásunkat, ha hagyjuk, hogy Isten vezessen
bennünket.
Anna C. Gheen (Idaho, USA)

IMÁDKOZZUNK A ZENÉSZEKÉRT!