Csendes Percek november 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 5., Cs, 03:41:02 CET

                     2009. november 5. csütörtök

Róm 12,9-16.

9 A szeretet ne legyen képmutató. Iszonyodjatok a gonosztól,
ragaszkodjatok a jóhoz, 10 a testvérszeretetben legyetek egymás iránt
gyengédek, a tiszteletadásban egymást megelőzők, 11 a
szolgálatkészségben fáradhatatlanok, a lélekben buzgók: az Úrnak
szolgáljatok. 12 A reménységben örvendezzetek, a nyomorúságban legyetek
kitartók, az imádkozásban állhatatosak. 13 A szentekkel vállaljatok
közösséget szükségeikben, gyakoroljátok a vendégszeretetet. 14 Áldjátok
azokat, akik üldöznek titeket; áldjátok és ne átkozzátok. 15 Örüljetek
az örülőkkel, sírjatok a sírókkal. 16 Egymással egyetértésben legyetek,
ne legyetek nagyratörők, hanem az alázatosakhoz tartsátok magatokat. Ne
legyetek bölcsek önmagatok szerint.

                        PÁRJÁT RITKÍTÓ KINCS

Ez az a nap, amelyet az Úr elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen.
(Zsolt 118,24)

Mariant egy írókonferencián ismertem meg; mindketten kértünk egy
szobatársat, és a szervezők egymáshoz osztottak be bennünket. Barátság
alakult ki köztünk, és 20 évre tekintünk már vissza. Gyakran sírtunk
egymás vállán, és örültünk egymás örömének, reménységének, álmainak.
Születésnapokon válogatott ajándékokkal lepjük meg egymást. Egyik
alkalommal Mariantól egy láncot kaptam, melyen kis doboz formájú medál
lógott. Hosszú évek óta viselem ezt a láncot, és nemrég, egy olyan
napon, mikor semmi nem úgy sikerült, mint kellett volna, felfigyeltem
erre a kis dobozkára. Derengeni kezdett, hogy talán ki lehet nyitni?
Egy feltekert papírdarabka volt benne, és ez állt rajta: "Ez az a nap,
amelyet az Úr elrendelt, vigadozzunk és örüljünk ezen!" (Zsolt 118,24)
Hihetetlen volt, hogy több mint 10 évig ott hordtam, és épp egy ilyen
nap kellett megtalálnom, amikor szükségem volt erre az igére. Arra
fordította figyelmem, hogy igen, minden nap egy új nap, minden nap
örvendezni és vigadozni kell, mert van rá okunk. Mosolyt varázsolt az
arcomra, és megköszöntem Istennek azt a napot és Mariant, aki az öröm
hírhozója lett.

Imádság: Köszönjük Urunk, minden új nap ajándékát és a barátainkat,
akik emlékeztetnek irgalmadra. Ámen.

Minden nap magában hordoz valamit, hogy örvendezzünk!
Pat Stackhouse (Indiana, USA)

IMÁDKOZZUNK KÖZELI BARÁTAINKÉRT!