Csendes Percek november 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Nov. 3., K, 03:41:02 CET

                        2009. november 3. kedd

Jn 14,1-4.

Jézus mondja: 1 "Ne nyugtalankodjék a ti szívetek: higgyetek Istenben,
és higgyetek énbennem. 2 Az én Atyám házában sok hajlék van; ha nem így
volna, vajon mondtam volna-e nektek, hogy elmegyek helyet készíteni a
számotokra? 3 És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét
eljövök, és magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott
legyetek ti is. 4 Ahova pedig én megyek, oda tudjátok az utat."

                               ÍGÉRET

És ha majd elmentem, és helyet készítettem nektek, ismét eljövök, és
magam mellé veszlek titeket, hogy ahol én vagyok, ott legyetek ti is.
(Jn 14,3)

Évekkel ezelőtt végignéztük ötéves fiunk életért való harcának szomorú
kimenetelét. Ez a veszteség a mai napig egy állandó űr az életemben. A
gyász kettős mértékét éreztem, mikor hatéves nővérének el kellett
mondjam öccse halálát, és hogy ő most a mennyben van. Egy csodálatos
vidéki helyszínt választottunk ki erre, egy domb tetején. Úgy tűnt,
szinte megkönnyebbült attól a tudattól, hogy Danny már nem betegeskedik
többé, hanem a mennyben van. Azt kérdezte az égre nézve: A kék vagy a
fehér részen van most?
Sok idő eltelt azóta, de sokszor eszembe jut az a beszélgetés a
lányommal. Jézus arról beszélt, hogy mindenkinek helyet készít a
mennyben, aki hisz.
Végső otthonunkról szóló bizonyosságot Jézus szavaiból nyerünk:
Elmegyek, hogy helyet készítsek nektek... (Jn 14,2). Úgy értelmezem ezt
a kijelentést, hogy az Úr nem csupán egy fizikai helyszínt értett
ezalatt, hanem valami sokkal többet: egy ígéretet adott, hogy ahol ő
van, mi is ott leszünk.

Imádság: Drága Istenünk, kérünk, add, hogy elhiggyük Krisztus ígéretét
az örökkévalóságról, ahol a te szeretetedben lehetünk. Ámen.

Az a hely, melyet Isten készített számunkra, jobb, mint amit csak el
tudunk képzelni.
Don Wallace (Arkansas, USA)

IMÁDKOZZUNK OLYAN SZÜLŐKÉRT, AKIK ELVESZÍTETTÉK GYERMEKEIKET!