Csendes Percek május 30.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 30., Szo, 03:41:02 CEST

                       2009. május 30. szombat

1Thessz 5,11-21.

11 Vigasztaljátok tehát egymást, és építse egyik a másikat, ahogyan
teszitek is.
12 Kérünk titeket, testvéreink, hogy becsüljétek meg azokat, akik
fáradoznak közöttetek, akik elöljáróitok az Úrban, és intenek is
titeket, 13 és munkájukért nagyon becsüljétek őket. Éljetek egymással
békességben. 14 Kérünk titeket, testvéreink, intsétek a tétlenkedőket,
biztassátok a bátortalanokat, karoljátok fel az erőtleneket, legyetek
türelmesek mindenkihez. 15 Vigyázzatok, hogy senki se fizessen a
rosszért rosszal, hanem törekedjetek mindenkor a jóra egymás iránt és
mindenki iránt. 16 Mindenkor örüljetek, 17 szüntelenül imádkozzatok, 18
mindenért hálát adjatok, mert ez az Isten akarata Jézus Krisztus által
a ti javatokra. 19 A Lelket ne oltsátok ki, 20 a prófétálást ne
vessétek meg, 21 de mindent vizsgáljatok meg: a jót tartsátok meg.

                        IMÁDKOZZ! IMÁDKOZZ!

Jól vigyázzatok tehát, hogyan éltek; ne esztelenül, hanem bölcsen,
kihasználva az alkalmas időt. Ne legyetek meggondolatlanok, hanem
értsétek meg, mi az Úr akarata. (Ef 5,15-17)

Kétéves kislányom gyakran hatszor-hétszer ismétel egy szót, mielőtt
folytatná a mondanivalóját. Bevallom, néha türelmetlenül leállítom,
különösen, ha éppen egy felnőttel beszélgetek.
Az egyik nap a szomszédunk átjött, éppen amikor leültünk ebédelni. Egy
kicsit kényelmetlennek éreztem az időpontot, de azért meghívtam, üljön
le közénk. A szomszédasszony pedig elkezdte kiönteni a szívét a súlyos
egészségügyi problémájáról. Nagyon aggódott. Éreztem magamban, hogy az
Úr arra figyelmeztet: "Ne csak ígérd meg neki, hogy majd imádkozol
érte. Tedd most! Imádkozz a jelenlétében!" Vonakodva megpróbáltam
ellenállni a Lélek ösztökélésének.
Hirtelen azt hallottam, amint a kislányom egy szót ismételget.
"Imádkozz, imádkozz!" - mondogatta, várva, hogy elmondjam az asztali
áldást. Megfogtam a kezét, ő a szomszédét, és hálát adtunk a terített
asztalért és a szomszédasszonyért is. Amikor befejeztem, láttam, hogy
az asszony szeme megtelt könnyel. Magam is letöröltem néhány
könnycseppet, és reméltem, sok alkalom lesz még a hitem megosztására.

Imádság: Urunk, segíts, hogy meghallgassunk másokat, és közben
meghalljuk a szavad, és cselekedjünk. Ámen.

Ma különösen figyelni akarok Isten ösztönző szavára.
Sarah Beth Snook (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK, HOGY HITÜNK LÁTHATÓ LEGYEN!