Csendes Percek május 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 29., P, 03:41:02 CEST

                        2009. május 29. péntek

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                         DÖNTÉSEK, DÖNTÉSEK

Álljatok ki az utakra, és kérdezősködjetek az ősi ösvények után, melyik
a jó út, és azon járjatok, akkor nyugalmat találtok! De ők ezt mondták:
Nem megyünk! (Jer 6,16)

Fiatal koromban sok olyan kalandregényt olvastam, melyek lehetővé
tették, hogy válasszon az olvasó a lehetőségek közül, hogyan
folytatódjék a történet. Amikor a hős szorult helyzetbe került, a könyv
két választást ajánlott. Aszerint, hogy melyiket választottam, előre
kellett lapoznom a megadott oldalra a történet folytatásához. A
választásom néha győzelemre segítette a hőst, máskor meg bajba került.
Vissza is lapozhattam a kezdethez, és a másik választás szerint újra
indulhattam.
Bárcsak az élet is ilyen lenne! Egy-egy döntési helyzetben úgy
szeretnék előrelapozni, megnézni, melyik a legjobb választás. Ha pedig
rosszul választok, szeretnék visszatérni, és újra indulni. Életemre
visszatekintve gyakran csodálkozom döntéseimen. Ha más utat
választottam volna, hol tartanék akkor?
Szerencsére, választásunkkal a történetnek nincs vége. Az elmulasztott
alkalomnál azt tapasztaljuk, hogy Isten készít egy másikat. Minden
rossz irányba fordulásunknál találni fogunk másik utat. Ha nem is
lapozhatunk előre, nem fordulhatunk meg, és kezdhetünk mindent elölről,
Isten mindig gondoskodik arról, hogy eljuthassunk a célhoz.

Imádság: Atyánk, vezess minket életutunkon. Amikor rossz irányba
térünk, segíts vissza a helyes ösvényre. Ámen.

Hogyan "hozta helyre" Isten a hibás utjaimat?
Travis Mamone (Maryland, USA)

IMÁDKOZZUNK ISTEN VEZETÉSÉÉRT ÉLETÜNKBEN!