Csendes Percek május 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 28., Cs, 03:41:03 CEST

                      2009. május 28. csütörtök

Ézs 54,1-8.

1 Ujjongj, meddő, aki nem szültél, vígan ujjongj! Örvendj, aki nem
vajúdtál, mert több fia lesz az elhagyottnak, mint a férjes asszonynak!
- mondja az ÚR.
2 Széles helyet keress sátradnak, feszítsd ki sátorponyváidat teljes
szélességükben! Húzd meg köteleidet, erősen verd le cövekeidet!
3 Mert jobbra is, balra is terjeszkedni fogsz, utódaid a népek örökébe
lépnek, és elpusztított városokat telepítenek be.
4 Ne félj, mert nem vallasz szégyent, ne pironkodj, mert nem ér
gyalázat! Ifjúkorod szégyenét is elfelejted, özvegységed gyalázatára
nem emlékezel többé.
5 Mert aki alkotott, az a férjed, akinek Seregek URa a neve, és aki
megváltott, az Izráel Szentje, akit az egész föld Istenének hívnak.
6 Mint elhagyott és fájó lelkű asszonyt, megszólít téged az ÚR, és mint
ifjú menyasszonynak, ha megvetett volt is, ezt mondja Istened:
7 Egy rövid szempillantásra elhagytalak, de nagy irgalommal
összegyűjtelek.
8 Túláradó haragomban egy pillanatra elrejtettem előled arcomat, de
örök hűséggel irgalmazok neked - mondja megváltó URad.

                              ÖRÖKSÉG

Íme, az Úrnak öröksége, a fiak; az anyaméh gyümölcse: jutalom. (Zsolt
127,3) - Károli Gáspár fordítása

Hosszú éveken keresztül szomorú esemény volt egy anyák napja vagy egy
keresztelő számomra. Különösen édesanyánk halála után még nagyobb volt
a fájdalmam. Sok testvér között nőttem fel, így fiatal koromtól kezdve
egy szép, nagy család, gyermekek vállalása volt a fő életcélom, minden
álmom.
Hosszú, munkával töltött évek után mentem férjhez. Nagyon vártuk
gyermekünk születését, de nem sikerült kihordanom. Ígéreteibe
kapaszkodva harcoltam Istennel. Sokszor tettem fel a kérdést: Miért? Ha
jutalom a gyermek, akkor elvesztése büntetés? Vádoltam Istent, hogy
miért nem adott nekünk kicsinyeket.
Harcaimban nagyon egyedül éreztem magam. De Isten szeretete keresett.
Először a kereszten függő Fiára mutatott. Sokféleképpen éltem át Isten
vigasztalását. A gyülekezetben is kaptam egy anyaszívű testvért, aki
sajátjaként törődik velem.
Az elmúlt években több gyermek megfordult a vasárnapi iskolai
csoportomban, akiknek szükségük van az imádságomra, szeretetemre.
Férjem is igaz szeretettel vesz körül. Húgom születése óta
pótanyukájának tekint. Anyák napjára sok virágot kapok. Átéltem az
Ézs-ból idézett versek valóságát. Isten hűsége, áldott, gyógyító keze
tartott meg, és vezet minden nap.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy ismered fájdalmainkat. Adj irgalmas
szívet mások terhét is észrevenni. Ámen.

A terheink között is irgalmas szívvel tekinthetünk másokra.
Bogdál Márta (Szeged, Magyarország)

IMÁDKOZZUNK A GYERMEKTELEN HÁZASPÁROKÉRT!