Csendes Percek május 17.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 17., V, 03:41:01 CEST

                       2009. május 17. vasárnap

Lk 12,22-26.

22 Tanítványaihoz pedig így szólt Jézus: "Ezért mondom nektek: ne
aggódjatok életetekért, hogy mit egyetek, se testetekért, hogy mivel
ruházkodjatok, 23 mert több az élet a tápláléknál, és a test a
ruházatnál. 24 Nézzétek meg a hollókat: nem vetnek, nem is aratnak,
nincsen kamrájuk, sem csűrük, Isten mégis eltartja őket. Mennyivel
értékesebbek vagytok ti a madaraknál! 25 De aggodalmaskodásával ki
tudná közületek akár egy arasznyival is meghosszabbítani életét? 26 Ha
tehát a legcsekélyebbre sem vagytok képesek, miért aggódtok a többi
miatt?

                             ENGEDD EL!

Ezért mondom nektek: ne aggódjatok életetekért, hogy mit egyetek, se
testetekért, hogy mivel ruházkodjatok, mert több az élet a tápláléknál,
és a test a ruházatnál. (Lk 12,22-23)

Vasárnap reggel a templomban ültem, és azon járt az eszem, mennyi
elintéznivalóm van. Jóllehet örültem, hogy ott lehettem, mégsem tudtam
az aggódó gondolataimat kiverni a fejemből. Épp most fejeztem be egy
határidős feladatot, de már a következő hét rám váró kihívásaitól
féltem. Egyszerűen megszállták az értelmemet a gondok, és képtelen
voltam részt venni az Isten tiszteletében. Mondogattam magamnak, hogy
majd hétfőn foglalkozom a dolgokkal, hisz nem olyan fontosak, és
küszködtem, hogy átadjam őket Istennek, és nyugalmat leljek.
Ahogy ültem a padban, végül egy igevers jutott eszembe: "Ne aggódjatok
tehát a holnapért, mert a holnap majd aggódik magáért (Mt 6,34).
Rájöttem, hogy szinte megszállottá váltam saját fontosságom és
felelősségem tudatában. Végül megértettem, hogy képtelen vagyok mindent
ellenőrzésem alatt tartani, és Isten a megfelelő időben ott lesz, hogy
segítsen. Amikor elengedtem a problémákat, Isten kezébe tudtam tenni
őket, és végre teljes szívből imádtam az Urat - lélekben és igazságban.
(Jn 4,23)

Imádság: Drága Istenünk, mindennapi küzdelmeinkben, félelmeinkben a te
segítségedre van szükségünk. Ámen.

Átadhatjuk aggodalmainkat Istennek, és ő biztosan átvezet rajtuk.
Doug Brown (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NAGYON SOK A DOLGUK!