Csendes Percek május 5.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Május. 5., K, 03:41:01 CEST

                         2009. május 5. kedd

Mt 6,9-13.

Jézus mondja: 9 "Ti tehát így imádkozzatok: Mi Atyánk, aki a mennyekben
vagy, szenteltessék meg a te neved,
10 jöjjön el a te országod, legyen meg a te akaratod, amint a mennyben,
úgy a földön is;
11 mindennapi kenyerünket add meg nékünk ma,
12 és bocsásd meg vétkeinket, miképpen mi is megbocsátunk az ellenünk
vétkezőknek;
13 és ne vigy minket kísértésbe, de szabadíts meg a gonosztól; mert
tied az ország, a hatalom és a dicsőség mindörökké. Ámen."

                         MINDENNAPI KENYÉR

Nem csak kenyérrel él az ember, hanem minden igével, amely Isten
szájából származik. (Mt 4,4)

Nagyon örülök mindig, ha az emberek "Jó étvágyat!" kívánnak nekem,
miközben elém helyeznek egy tányér ételt. Micsoda nagy áldás az étvágy!
Amikor Afrikában éltünk, sokszor nem volt elég ennivalónk. Egyik
alkalommal a vendégek hoztak magukkal ételt, és a hűtőm is tele lett.
De aztán elvesztettem az étvágyam, mert beteg lettem. Gyógyításra
szorultam, és imádkoztam.
Habár épp olyan fontos az Isten igéjével táplálkoznunk, mint az
étellel, néha nincs étvágyunk a bibliaolvasásra. Ennek orvoslását is
kérhetjük.
Most, hogy egyedül élek, sokszor úgy érzem, nincs kedvem enni. De
tudom, ha egészséges akarok maradni, jó, változatos ételeket kell
fogyasztanom. Hálát adok Istennek a mindennapi testi - és lelki
kenyérért, és azt kérem tőle, adjon étvágyat, hogy tudjam élvezni őket.

Imádság: Istenünk, segíts gondoskodni magunkról egészséges étellel. A
Bibliában pedig hadd találjuk meg a lelki táplálékot; azokat a
szavakat, amik erőt és örömet adnak, hogy szembenézzünk mai
helyzetünkkel. Ámen

Isten adja a lelki éhséget, és ő az, aki táplál.
Pauline Lewis (Dél Wales, Nagy-Britannia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NINCS ELEGENDŐ ÉTELÜK!