Csendes Percek március 18.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Már. 18., Sze, 03:41:02 CET

                       2009. március 18. szerda

1Móz 3,8-13.

8 Amikor azonban meghallották az ÚRisten hangját, amint szellős
alkonyatkor járt-kelt a kertben, elrejtőzött az ember és a felesége az
ÚRisten elől a kert fái között. 9 De az ÚRisten kiáltott az embernek,
és ezt kérdezte: Hol vagy? 10 Az ember így felelt: Meghallottam
hangodat a kertben, és megijedtem, mert mezítelen vagyok. Ezért
rejtőztem el. 11 Az Isten erre azt kérdezte: Ki mondta meg neked, hogy
mezítelen vagy? Talán arról a fáról ettél, amelyről azt parancsoltam,
hogy ne egyél? 12 Az ember így felelt: Az asszony, akit mellém adtál, ő
adott nekem a fáról, és így ettem: 13 Akkor az ÚRisten ezt kérdezte az
asszonytól: Mit tettél? Az asszony így felelt: A kígyó szedett rá,
azért ettem.

                         HIBÁINK BEISMERÉSE

Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz ő: megbocsátja bűneinket, és
megtisztít minket minden gonoszságtól. (1Ján 1,9)

Amikor Rob fiunk hatéves körüli lett, elvittem az első bowling
edzésére. Kezdetben elég jól csinált mindent, még egy tarolás is
sikerült neki. A második játékra azonban elfáradt a karja, és a legtöbb
golyó a határoló falnak ütközött. Miután a negyedik vagy ötödik
alkalommal egymás után rosszul gurított, mérgesen elfordult,
visszarúgta a golyót, és megkérdezte: "Apa, hibáztathatom ezért
Istent?"
Mosolyognom kellett, és nem tudtam megállni, hogy vissza ne gondoljak
saját életemre. Amikor nem ment valami, sokszor én is mást hibáztattam,
még Istent is. Nem ezt tesszük-e az idők kezdete óta? Ádám és Éva
kezdte a sort, amikor bűnüket megpróbálták másra hárítani. Végül is nem
könnyű beismerni, hogy elbuktunk a saját magunk, vagy Isten elvárásai
előtt.
A Biblia azonban azt mondja, ha beismerjük és megvalljuk bűneinket és
tökéletlenségeinket, Isten megbocsát, és megadja az újrakezdés
lehetőségét. Ez azzal kezdődik, hogy vállaljuk a felelősséget
vétkeinkért és engedetlenségeinkért. Szükséges ma az újrakezdés
számunkra?

Imádság: Urunk, segíts beismernünk bűneinket, és hibáinkat, és adj
bátorságot, hogy vállaljuk a felelősséget értük, és változtassunk, ahol
szükséges. Ámen.

Ha megvalljuk vétkeinket, újrakezdhetjük életünket Istennel.
Tony Holifield (Arkansas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ÚJ KÉSZSÉGEKET TANULÓ GYERMEKEKÉRT!