Csendes Percek március 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Már. 13., P, 03:41:01 CET

                       2009. március 13. péntek

Ézs 49,13-16.

13 Ujjongjatok, egek, vigadozz, föld, törjetek ki ujjongásba, hegyek!
Mert megszánta népét az ÚR, és könyörül a nyomorultakon.
14 De Sion ezt mondta: Elhagyott engem az ÚR, megfeledkezett rólam az
én Uram!
15 Megfeledkezik-e csecsemőjéről az anya, nem könyörül-e méhe
gyermekén? Ha mások megfeledkeznének is, én nem feledkezem meg rólad!
16 Íme, tenyerembe véstelek be, szüntelen előttem vannak falaid.

                         SOHA NEM FELEJT EL

Íme, tenyerembe véstelek be. (Ézs 49,16)

Az izgága 3 éves kislányom a gumibélyegző-készletével játszott. Az
egyik kedvence egy kicsi szív alakú bélyegző. Éppen a munkámmal voltam
elfoglalva, amikor mögém lopódzott, megragadta a kezem, és hirtelen a
tenyerembe pecsételt. Bármi ellenállás hasztalanná vált, ahogy imádni
valóan a szemembe nézett, és azt mondta: "Szeretlek, Apuci!"
Visszatértem a munkámhoz, és hamarosan teljesen megfeledkeztem az
esetről.
Másnap reggel indultam dolgozni, amikor a kezemet felfelé fordítva
megláttam a szív alakú pecsétet. Persze azonnal eszembe jutott a
kislányom előző esti szeretettel teli akciója, és nagyon meghatódtam.
A Biblia azt mondja, hogy Isten a tenyerébe vésett be minket. Ez annyit
jelent, hogy Isten sem elhagyni, sem megfeledkezni nem fog rólunk.
Milyen csodálatos ígéret ez! Ha rossz a kedvünk, vagy elhagyatottnak
érezzük magunkat, talán azt gondoljuk, hogy az Úr elfelejtett minket.
De ez nem így van - a Biblia világosan bizonyítja.

Imádság: Köszönjük Atyánk, hogy mindig a szívedben őrzöl bennünket.
Hisszük ezt, de segíts a hitetlenség idején. Segíts megosztanunk a
kegyelmedet azokkal, akiknek szüksége van rád. Jézus nevében kérünk.
Ámen.

A mi Atyánk soha nem hagy el és nem feledkezik meg rólunk.
Daniel Tan Chien Ming (Wilayah Persekutuan, Malajzia)

IMÁDKOZZUNK A KISGYERMEKES SZÜLŐKÉRT!