Csendes Percek március 3.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Már. 3., K, 03:41:01 CET

                        2009. március 3. kedd

1Jn 2,1-6.

1 Gyermekeim, ezt azért írom nektek, hogy ne vétkezzetek; ha pedig
vétkezik valaki, van pártfogónk az Atyánál: az igaz Jézus Krisztus, 2
mert ő engesztelő áldozat a mi bűneinkért; de nemcsak a mienkért, hanem
az egész világ bűnéért is. 3 És abból tudjuk meg, hogy ismerjük őt, ha
megtartjuk az ő parancsolatait. 4 Aki azt mondja: ismerem őt, de nem
tartja meg parancsolatait, az hazug, és abban nincs meg az igazság, 5
aki pedig megtartja az ő igéjét, abban igazán teljessé lett az Isten
szeretete. Ebből tudjuk meg, hogy őbenne vagyunk. 6 Aki azt mondja,
hogy őbenne van, annak magának is úgy kell élnie, ahogyan ő élt.

                        A KEGYELEM AJÁNDÉKA

Ha pedig vétkezik valaki, van pártfogónk az Atyánál: az igaz Jézus
Krisztus, mert ő engesztelő áldozat a mi bűneinkért; de nemcsak a
mienkért, hanem az egész világ bűnéért is. (1Jn 2,1-2)

Visszapillantó tükrömben láttam a rendőrautó piros-kék villogó
lámpáját, s rögtön tudtam: elkaptak, hogy gyorsan hajtottam.
Tudtam, hogy rosszat tettem. Lehúzódtam, megálltam és letekertem az
ablakot. "A személyigazolványt és a jogosítványt kérem!" - mondta a
rendőr. Odaadtam neki.
"Túllépte a sebességhatárt, de nem adok büntetőpontot ez alkalommal."
Kicsit zavartan, de rögtön megköszöntem. Tudtam, hogy a "kegye" a
megérdemelt büntetésemtől mentett meg.
Ez a kis eset Isten kegyelmét juttatta eszembe. Bűneim miatt a szent
Isten haragját érdemlem. De Krisztus engesztelő áldozata megment ettől
a büntetéstől és örök életet ad.

Imádság: Köszönjük Úr Jézus, hogy életedet adtad, hogy Istennel
helyreállhasson a kapcsolatunk. Add, hogy soha ne becsüljük le ezt a
bocsánatot. Ámen.

Jézus Krisztusért kegyelmet kapunk, nem kárhoztatást.
Jerry Kaplowitz (Tennessee, USA)

IMÁDKOZZUNK A RENDŐRÖKÉRT!