Csendes Percek június 29.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 29., H, 03:41:01 CEST

                        2009. június 29. hétfő

1Kor 3,1-4.

1 Én tehát, testvéreim, nem szólhattam hozzátok úgy, mint lelkiekhez,
hanem csak úgy, mint testiekhez, mint a Krisztusban kiskorúakhoz. 2
Tejjel tápláltalak titeket, nem kemény eledellel, mert még nem bírtátok
volna el. Sőt még most sem bírjátok el, 3 mert még testiek vagytok.
Amikor ugyanis irigység és viszálykodás van közöttetek, nem testiek
vagytok-e, és nem emberi módon viselkedtek-e? 4 Ha az egyik ezt mondja:
"Én Pálé vagyok", a másik pedig azt: "Én Apollósé", nem emberi módon
beszéltek-e? 5 Hát ki az az Apollós, és ki az a Pál? Szolgák csupán,
akik által hívővé lettetek; mégpedig ki-ki úgy szolgál, ahogy megadta
neki az Úr.

                            SAJÁT UTUNK

Hirdessétek velem az Úr nagyságát, magasztaljuk együtt az ő nevét!
(Zsolt 34,4)

Colorado hegyei között nőttem fel. Az otthonom közeléből indul az
egyetlen hegyi országút, ami később ketté válik, és két irányban
folytatódik; olybá tűnik mintha kétfelé tartana. A valóságban viszont
mindkét út megkerüli a hegyet, majd újra eggyé válnak egy
természetvédelmi park területén. Bár az utak ugyanott érnek véget, a
két útvonal mégis egyedi szépségben, terepviszonyokban és
történelmében.
A korinthusiak hasonló módon voltak megosztottak. Azon vitáztak, vajon
kit kövessenek. Némelyek Pált, mások Apollóst részesítették előnyben.
De Pál kihangsúlyozta, hogy ők mindketten csupán szolgák, "Az sem
számít, aki ültet, az sem aki öntöz, hanem csak Isten, aki a növekedést
adja." (1Kor 3,7)
Elterjedt kísértés a hívő emberek körében, hogy sokszor többet
beszélünk egy bizonyos gyülekezetről vagy igehirdetőről, mint magáról
Krisztusról. Talán úgy gondoljuk, a legjobban saját hit-utunk vezet
Krisztushoz. A természetvédelmi parkhoz vezető két út arra emlékeztet,
hogy bár keresztyén testvéreimmel egy közös cél felé tartunk,
mindannyian Isten egyedi teremtményei vagyunk, saját történettel és
teljesen egyéni életúttal. De egy napon útvonalaink találkoznak majd,
és rá fogunk jönni, hogy mindannyian helyes úton jártunk.

Imádság: Urunk, segíts bíznunk a te vezetésedben saját életünkre és
szeretteink életére nézve is. Ámen.

Különböző utakon járunk, de Krisztus mindenkit Istenhez vezet.
Barbara Gail Bliss (Colorado, USA)

IMÁDKOZZUNK A MEGOSZTOTT GYÜLEKEZETEKÉRT!