Csendes Percek június 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 26., P, 03:41:02 CEST

                       2009. június 26. péntek

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                          SOHA SEM EGYEDÜL

Mindenre van erőm a Krisztusban, aki megerősít engem. (Fil 4,13)

Egyedülálló anyaként két tizenévest és egy kisiskolást nevelek. Az
életem sok kihívással van tele. Minden nap egy újabb drámát, vagy
gyakran krízist tartogat. Messze lakunk a kiterjedt családomtól, és
meglehetősen nehéz barátokat szereznem, így korlátozott azok száma,
akik támogatni tudnának. Sokszor úgy érzem, hogy a napi harcok miatt
túlterhelt vagyok anyagilag és érzelmileg egyaránt.
Időnként elhatalmasodik rajtam az alkalmatlanság, gyengeség és
magányosság érzése. Ilyenkor mást nem tudok tenni, mint leülök, és csak
sírok. Istenhez kiáltok a reménytelenségemben és félelmemben.
Segítségért esedezem, és azt kérdem: "Hogy csinálhatom egyedül? Hogy
kezeljem az új problémát?"
Minden alkalommal Isten gyengéden és szeretetteljesen emlékeztet, hogy
soha nem vagyok egyedül. Az ő szeretete, megbocsátása és elfogadása
bátorít engem. Eltölt a nyugodt biztonság, mert tudom, hogy a szükséges
erő és a vezetés, csak egy imádságnyira van tőlem.

Imádság: Drága Istenünk, segíts elfogadni az erődet és szeretetedet.
Amikor fájdalommal kell szembenéznünk, vonj magadhoz közel, míg azt nem
érezzük, hogy mellettünk vagy. Ámen.

Isten soha sem fog elhagyni minket.
Stacy Miller (Illinois, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ EGYEDÜLÁLLÓ SZÜLŐKÉRT!