Csendes Percek június 24.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 24., Sze, 03:41:02 CEST

                       2009. június 24. szerda

Ézs 40,27-31.

27 Miért mondod ezt, Jákób, miért beszélsz így, Izráel: Rejtve van
sorsom az ÚR előtt, nem kerül ügyem Isten elé.
28 Hát nem tudod, vagy nem hallottad, hogy örökkévaló Isten az ÚR? Ő a
földkerekség teremtője, nem fárad el, és nem lankad el, értelme
kifürkészhetetlen.
29 Erőt ad a megfáradtnak, és az erőtlent nagyon erőssé teszi.
30 Elfáradnak és ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is
megbotlanak.
31 De akik az ÚRban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a
sasok, futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.

                           TELJESEN ÉRETT

Soha, senki sem hallotta, szemével nem látta, hogy volna isten rajtad
kívül, aki ilyet tenne a benne bízókért. (Ézs 64,3)

Minden évben ez történik. Várok, és figyelemmel követem
szederbokraimat, ahogyan a fehér virágok zöld bogyókká, majd pirossá,
és végül gyönyörű fekete gyümölccsé változnak.
Annyira türelmetlenül várom a gyümölcs érését, hogy rendszerint az első
szemet túl korán veszem le, így nem elég édes. Végül eszembe jut annak
művészete, ahogyan a legsötétebbet csak finoman meg kell érintenem, és
a kezembe fog hullani.
Szederindáim eszembe juttatják, hogy Isten életem minden történésének
tudja az idejét. Mostanában akkor éreztem ezt, amikor munkahelyemen
egyre nagyobb lett a feszültség. Megvolt a kísértés, hogy panaszt
tegyek, vagy felmondjak. Szabadulni vágytam, mert erőtlennek éreztem
magam. De megvárni Isten időzítését, azt jelentette, hogy meg kell
tanulnom türelmesebbnek lenni az értetlen munkatársakkal. Hinnem
kellett Isten gondoskodásában. És amint várakoztam, rájöttem, hogy
Isten ezeket a kimerítő körülményeket arra használja, hogy gyümölcsöket
hozzon az életembe.
Ha erőltetjük a dolgokat, az olyan, mint amikor éretlenül tépjük le a
gyümölcsöt az indáról. Ehelyett jobb, ha türelmesen kitartunk, és
inkább az édes gyümölcsre összpontosítjuk figyelmünket, melyet Isten
idejében fog megérlelni.

Imádság: Urunk, taníts türelmesnek lenni, amikor a dolgok nem úgy
alakulnak, ahogyan mi akarjuk! Ámen.

Isten időzítése tökéletes.
Dolly Dickinson (Észak-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK AZ ELKEDVETLENEDŐ VÁRAKOZÓKÉRT!