Csendes Percek június 23.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 23., K, 03:41:02 CEST

                        2009. június 23. kedd

Jn 13,34-35.

Jézus szavai: 34 "Új parancsolatot adok nektek, hogy szeressétek
egymást: ahogyan én szerettelek titeket, ti is úgy szeressétek egymást!
35 Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha
szeretitek egymást."

                  VISSZAFIZETNI VAGY MEGELŐLEGEZNI

Az az én parancsolatom, hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan én
szerettelek titeket! (Jn 15,12)

Egy búcsúztató szertartáson vettem részt. A lelkipásztor arról beszélt,
hogy milyen sokan szeretnénk meghálálni kedves és segítő cselekedeteit
annak az embernek, akinek életét méltatni gyűltünk össze. A lelkész
arra buzdított bennünket, hogy mivel már soha többé nem fizethetjük
vissza barátunk segítségét, jóságát, forduljunk szeretetünkkel mások
felé.
Hányszor vágytunk arra, hogy bárcsak megtalálnánk a módját, hogy
megfizessünk szüleinknek, tanárainknak, lelkészeinknek, barátainknak és
az összes jószívű embernek, aki fáradozott értünk és szeretetet adott.
Jótevőinktől elválaszt bennünket az idő, a távolság és gyakran a halál.
Csakis egy irányba fizethetünk: továbbadhatjuk a szeretet másoknak.
Jézus azt mondta nekünk: "úgy szeressétek egymást, ahogyan én
szerettelek titeket!"

Imádság: Istenünk, eljöttél hozzánk Jézusban, hogy bűneinkért
megfizess, és minket új utakra vezess! Küldd el Lelkedet, és buzdíts,
hogy adjunk szeretetedből másoknak. Ámen.

Adj Krisztusnak azzal, hogy másoknak adsz!
Elmer A. Dickson (Florida, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK AZ ÉLETÜNK SORÁN JÓ SZÍVVEL VOLTAK IRÁNTUNK!