Csendes Percek június 9.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 9., K, 03:41:01 CEST

                         2009. június 9. kedd

Fil 3,10-16.

10 Hogy megismerjem őt és feltámadása erejét, valamint a szenvedéseiben
való részesedést, hasonlóvá lévén az ő halálához, 11 hogy valamiképpen
eljussak a halottak közül való feltámadásra.
12 Nem mintha már elértem volna mindezt, vagy már célnál volnék, de
igyekszem, hogy meg is ragadjam, mert engem is megragadott a Krisztus
Jézus. 13 Testvéreim, én nem gondolom magamról, hogy már elértem, 14 de
egyet teszek: ami mögöttem van, azt elfelejtve, ami pedig előttem van,
annak nekifeszülve futok egyenest a cél felé, Isten mennyei elhívásának
a Krisztus Jézusban adott jutalmáért.
15 Akik tehát tökéletesek vagyunk, így gondolkozzunk, és ha valamit
másképpen gondoltok, azt is kijelenti majd Isten nektek; 16 ellenben
amire eljutottunk, aszerint járjunk.

                        VÉGIGFUTNI A PÁLYÁT

Akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok,
futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el. (Ézs 40,31)

Amikor a bátyám, Art, Coloradóban lakott, minden évben részt vett a
Piké-csúcs futóversenyen, amely "mindössze" 14 mérföld volt. Egyik
évben tizenhárom éves lánya, Ruth is úgy döntött, hogy benevez, de
negyed mérföld után szólt az apjának: "Apa, kiállok, nem bírom." Erre
Art azt kérdezte: "Meg tudod csinálni, ha én is melletted futok?"
"Nos, megpróbálhatom", válaszolta Ruth. Míg a többiek szaladtak fel a
hegyre, Art és Ruth csak cammogott utánuk, de az ötödik, a tizedik, a
tizenkettedik, és tizenharmadik mérföldnél még mindig nem adták fel.
Mikor végre beértek a célba, Ruth kimerülten földre rogyott, de
boldogan azt mondta: "Apa, soha nem éreztem még magam ilyen közel
hozzád."
Art meghalt, miután két évig küzdött egy hatalmas esés következtében
szerzett sérüléssel. De tudom, hogy nem egyedül futotta le ezt az
utolsó versenyét. Isten mellette futott, ahogyan küzdött "fel a
hegyre", és tudom, hogy nagyon közel volt a célnál a mi Mennyei
Atyánkhoz.
Amikor küszködünk az életben, és úgy gondoljuk, hogy nem bírjuk tovább,
megtapasztalhatjuk, hogy Isten velünk jön. Erőt ad megtenni, amiről azt
hittük, hogy lehetetlen.

Imádság: Istenünk, amikor elkeseredünk vagy félünk, emlékeztess, hogy
nem vagyunk egyedül. Ámen.

Ha Istentől kérünk erőt, a látszólag lehetetlen is lehetséges lesz.
Walter H. Everett (Pennsylvania , USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK SÉRÜLÉSEKBŐL LÁBADOZNAK!