Csendes Percek június 8.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 8., H, 03:41:02 CEST

                        2009. június 8. hétfő

Róm 8,35-39.

35 Ki választana el minket a Krisztus szeretetétől? Nyomorúság, vagy
szorongattatás, vagy üldözés, vagy éhezés, vagy mezítelenség, vagy
veszedelem, vagy fegyver? 36 Hiszen meg van írva: "Teérted gyilkolnak
minket nap mint nap, annyira becsülnek, mint vágójuhokat." 37 De
mindezekkel szemben diadalmaskodunk az által, aki szeret minket. 38
Mert meg vagyok győződve, hogy sem halál, sem élet, sem angyalok, sem
fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, 39 sem
magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el
minket az Isten szeretetétől, amely megjelent Jézus Krisztusban, a mi
Urunkban.

                            AZ ÚR KARJA

Minden gondotokat őreá vessétek, mert neki gondja van rátok. (1Pt 5,7)

Akármerre néztem, problémát láttam a családban. Édesanyámat, aki az
ország másik végén lakik, kórházba kellett vinni, a nővéremnél, aki
gondozza, ugyanazt a fertőzést találták, mint édesanyánknál. A férjem
fél, hogy elveszíti a munkahelyét, a kisebbik lányunknak gondjai vannak
a kollégiumban, az én munkaidőmet pedig heti 28 óráról nyolc órára
csökkentették. Amikor eltörtem a bokámat, teljesen kiborultam,
tehetetlennek éreztem magam, aki csak terhet jelent a családja számára.
Nem láttam megoldást. Két helyen kellett volna lennem egyszerre, de az
egyiken is alig tudtam helyt állni.
Egyszer csak úgy éreztem, Isten azt mondja nekem: "Gyere hozzám."
Kinéztem az ablakon a hatalmas égboltra. Megnyugodtam, és lassan egy
nagyot sóhajtottam.
A belső hang újra szólt: "Túl kicsi vagyok?"
Látva az eget megvilágítva egyik szélétől a másikig, mit mondhatnék?
"Nem, Uram!"
"Akkor, add nekem a gondjaidat."
A hatalmas felhők mögül egy repülő tűnt fel, mint egy apró ezüst
pontocska. Az én problémáim is ilyen aprónak tűnnek Isten számára.
Megértettem, hogy elég, ha tudom, ő velem van.

Imádság: Istenünk, a félelem idején add, hogy még erősebben higgyünk a
te hatalmadban. Ámen.

Isten nagyobb, mint bármilyen problémánk.
M. S. Foster (Anglia)

IMÁDKOZZUNK BIZONYOSSÁGÉRT, HOGY ISTEN VELÜNK VAN!