Csendes Percek június 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jún. 6., Szo, 03:41:02 CEST

                       2009. június 6. szombat

Mt 7,7-11.

Jézus szavai: 7 "Kérjetek, és adatik nektek, keressetek, és találtok,
zörgessetek, és megnyittatik nektek. 8 Mert aki kér, mind kap, aki
keres, talál, és a zörgetőnek megnyittatik. 9 Ugyan ki az közöttetek,
aki ha kenyeret kér a fia, követ ad neki, 10 vagy ha halat kér, kígyót
ad neki? 11 Ha tehát ti gonosz létetekre tudtok jó ajándékokat adni
gyermekeiteknek, mennyivel inkább ad jókat a ti mennyei Atyátok
azoknak, akik kérik tőle?"

                             EZ FINOM!

Érezzétek, és lássátok, hogy jó az Úr! (Zsolt 34,9)

Az egyik kis unokám nem akart semmilyen új ételt megenni. Amikor
bíztattam, hogy legalább kóstolja meg, nem volt hajlandó, csak azt
hajtogatta, tudja, hogy úgysem ízlene neki. A másik unokám viszont
megkóstolt mindent. Kinyújtotta a kis nyelvét, óvatosan hozzáérintette
az ételhez, majd eldöntötte, hogy akarja-e folytatni. Következő
lépésként egy olyan pici falatot harapott le, amilyen picit csak el
lehet képzelni. Ahogy figyeltem, azon tűnődtem, hogy érzi így
egyáltalán az ízét. Mégis legtöbbször pár másodperc múlva mosoly
ragyogott fel az arcán, és azt mondta: "Mm-mm, ez finom!"
Látva, milyen izgatott lett, amikor rájött, hogy ízlik neki, amit
kipróbált, és onnantól kezdve már nem elégedett meg egyetlen falattal,
hanem többet akart, a bibliai vers jutott eszembe: "Érezzétek, és
lássátok, hogy jó az Úr!". Arra gondoltam, hogy ilyennek kellene lennie
az Istennel való kapcsolatunknak. A zsoltáríró azt mondja, hogy érezzük
Isten jóságát. Ha bízunk az Úrban, és követjük őt, ha imádkozunk,
olvassuk a Szentírást, és szolgálunk másoknak, meg fogjuk látni, hogy
jó az Úr. Én sem akarok kimaradni abból, amit a merész kis unokám
megtapasztalt: az izgalomból, az örömből, és még annál is többől. Én
magam szeretném érezni, hogy jó az Úr!

Imádság: Istenünk, adj bátorságot, hogy megízlelhessük a te jóságodat
az életünkben. Jézus nevében kérünk. Ámen.

Isten mindörökké jó.
Marsha Howard (Texas, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK NEM MERNEK BÍZNI ISTENBEN!