Csendes Percek július 27.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 27., H, 03:41:02 CEST

                        2009. július 27. hétfő

Zsid 3,12-14.

12 Vigyázzatok, testvéreim, senkinek ne legyen közületek hitetlen és
gonosz szíve, hogy elszakadjon az élő Istentől. 13 Sőt buzdítsátok
egymást minden egyes napon, amíg tart a ma, hogy meg ne keményedjék
közületek valaki a bűn csábításától. 14 Mert részeseivé lettünk a
Krisztusnak, ha azt a bizalmat, amely kezdetben élt bennünk, mindvégig
szilárdan megtartjuk.

                          ÚJRA MEGERŐSÖDVE

Jézus mondta: Ezeket azért mondom nektek, hogy békességetek legyen
énbennem. A világon nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a
világot. (Jn 16,33)

Férjem 32 év házasság után válni akart. Letaglózott a hír, és éreztem,
hogy ez nem Isten akarata az életünkkel. Kudarcot, elvetettséget,
szeretethiányt éreztem, és azon tűnődtem, Istennek egyáltalán fontos
vagyok-e még.
Tudtam, hogy ezekben a nehéz időkben nagyon fontos a hit. Közösségben
akartam maradni Istennel, és szükségem is volt erre. Isten felhasználta
a barátaimat és a családomat is, akik bátorítottak, és emlékeztettek
arra, milyen fontos vagyok Istennek, hiszen Fiát adta értem. Hogy
lehetnék ettől fontosabb valaki számára? Az egyik barátnőm telefonon
olvasott nekem egy bibliai szakaszt. Úgy éreztem, Isten karjai
körülölelnek. Hálát adtam Istennek gondviseléséért, és a hűséges
barátokért.
Akik az Úrban bíznak, erejük megújul (Ézs 40,31). Isten megerősített
engem, hogy segíteni tudjak a nehézségek között lévő embereknek. Erőm
forrása az a tudat, hogy Isten soha nem csal meg. Senki sem számíthat
problémamentes életre. De az Istenbe vetett hit, és hogy mint szeretett
gyermekei értékesek vagyunk számára, reményt és bátorítást ad, hogy
erősek maradjunk, és bizonyságot tehessünk másoknak Krisztusról.

Imádság: Istenem, beléd vetem minden bizalmamat és hitemet, hogy
bátoríthassam a nehéz helyzetben lévőket. Ámen.

Megpróbáltatásaim közben is áldás lehetek valaki számára.
Debbie Gillis (Dél-Karolina, USA)

IMÁDKOZZUNK A VÁLÁS ELŐTT ÁLLÓKÉRT!