Csendes Percek július 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 22., Sze, 03:41:02 CEST

                       2009. július 22. szerda

Ef 6,10-20.

10 Végül pedig: erősödjetek meg az Úrban és az ő hatalmas erejében. 11
Öltsétek magatokra az Isten fegyverzetét, hogy megállhassatok az ördög
mesterkedéseivel szemben. 12 Mert a mi harcunk nem test és vér ellen
folyik, hanem erők és hatalmak ellen, a sötétség világának urai és a
gonoszság lelkei ellen, amelyek a mennyei magasságban vannak. 13 Éppen
ezért vegyétek fel az Isten fegyverzetét, hogy ellenállhassatok a
gonosz napon, és mindent leküzdve megállhassatok. 14 Álljatok meg
tehát, felövezve derekatokat igazságszeretettel, és magatokra öltve a
megigazulás páncélját, 15 felsaruzva a lábatokat a békesség evangéliuma
hirdetésének a készségével. 16 Vegyétek fel mindenképpen a hit pajzsát,
amellyel kiolthatjátok a gonosznak minden tüzes nyilát. 17 Vegyétek fel
az üdvösség sisakját is, és a Lélek kardját, amely az Isten beszéde. 18
Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a
Lélek által. Éppen azért legyetek éberek, teljes állhatatossággal
könyörögve az összes szentekért; 19 és énértem is, hogy adassék nekem
az ige, ha szóra nyitom a számat, hogy bátran ismertessem meg az
evangélium titkát, 20 amelynek követe vagyok a bilincsben is, hogy
bátorságom legyen azt úgy hirdetni, ahogyan kell.

                      SZÜNTELENÜL IMÁDKOZZUNK!

Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a
Lélek által. (Ef 6,18)

Egy forgalmas kereszteződésnél várakoztam a feleségemmel a az
átkelésre. Megnyomtam a jelzőlámpát egyszer, kétszer, fél tucatszor.
"Miért csinálod ezt?" - kérdezte a feleségem. "Elég egyszer is jelezni,
nem fog gyorsabban zöldre váltani, ha sokat nyomogatod." "Tudom" -
válaszoltam - "de valahogy ez mégis megnyugtató."
Kérdése eszembe juttatta az én egyik miértemet. A Biblia egyrészt arra
bíztat, hogy bizalommal imádkozzunk, tudva, hogy Isten meghallgatja
kérésünket, másrészt viszont arra tanít, hogy szüntelenül imádkozzunk.
Próbáltam megérteni, hogy miért, de arra jutottam, hogy az ima titka
meghaladja emberi felfogóképességünket.
Bár szeretném hinni, hogy a világ imáim hatására megváltozik, tudom,
hogy az egyetlen, amit tehetek, hogy Istenre támaszkodva, hittel
imádkozom. Amikor imádkozom, függetlenül az aktuális körülményeimtől,
megváltozik bennem valami. Nem csak arról van szó, hogy jobban érzem
magam, hanem arról, hogy én magam változok meg. Van úgy, hogy nem
akarok egy problémával Istenhez fordulni, de amikor végül mégis
megteszem, ő mindig segít. Utána másképp látom a világot, és jobban
bízom abban, hogy Isten megmutatja a megoldást.

Imádság: Jöjj, Úr Jézus, bátoríts jelenléteddel! Ámen.

Az ima segít tisztábban látni magunkat és szándékainkat.
Bill Adams (Queensland, Ausztrália)

IMÁDKOZZUNK AZ IMAKÖZÖSSÉGEKÉRT!