Csendes Percek július 19.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 19., V, 03:41:02 CEST

                      2009. július 19. vasárnap

Ef 3,14-21.

14 Ezért meghajtom térdemet az Atya előtt, 15 akiről nevét kapja minden
nemzetség mennyen és földön: 16 adja meg nektek dicsőségének gazdagsága
szerint, hogy hatalmasan megerősödjék bennetek a belső ember az ő Lelke
által; 17 hogy a Krisztus lakjék szívetekben a hit által, a szeretetben
meggyökerezve és megalapozva 18 képesek legyetek felfogni minden
szenttel együtt: mi a szélesség és hosszúság, magasság és mélység; 19
és így megismerjétek Krisztusnak minden ismeretet meghaladó szeretetét,
hogy teljességre jussatok, az Isten mindent átfogó teljességéig. 20 Aki
pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük vagy
gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: 21 azé a dicsőség az
egyházban Krisztus Jézus által nemzedékről nemzedékre, örökkön-örökké.
Ámen.

                        A LEGJOBBRA SZÁMÍTVA

Aki pedig mindent megtehet sokkal bőségesebben, mint ahogy mi kérjük
vagy gondoljuk, a bennünk munkálkodó erő szerint: azé a dicsőség az
egyházban. (Ef 3,20-21)

Néhány évvel ezelőtt megsérült a vállamban a forgatóizom. Óriási
fájdalmaim voltak, így elhatároztam, hogy felkeresek egy ortopéd
sebészt. Az orvos szteroid injekciót adott, és fizikoterápiára küldött.
Nem igazán vártam nagy javulást, de legnagyobb meglepetésemre néhány
hét múlva a fájdalmam teljesen elmúlt.
A lelki életem jutott eszembe. Van úgy, hogy imádkozom, azután újra
imádkozom, de akár anyagi dolgokért, kapcsolatokért vagy lelki békéért
könyörgöm, valójában nem számítok rá, hogy segít az Úr. Elhatároztam,
hogy várakozva fogok imádkozni. Nem azt képzeltem, hogy Isten majd
minden imámra igent mond, de egy új hozzáállással kezdtem kéréseimet
Isten elé vinni, reménykedve abban, hogy ő valóban válaszolni fog.
Eddig még nem csalódtam.

Imádság: Mennyei Atyánk, add, hogy az imánkra adott válaszaidban
békességünk legyen, tudva, hogy te mindig a legjobbat akarod nekünk.
Ámen.

Néha az Úr nemcsak azt adja meg, amire feltétlenül szükségünk van,
hanem azt is, amire nagyon vágyunk.
Edward Sarp (Pennsylvania, USA)

IMÁDKOZZUNK A SÉRÜLÉSEKBŐL GYÓGYULÓKÉRT!