Csendes Percek július 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 15., Sze, 03:41:02 CEST

                       2009. július 15. szerda

Zsolt 119,7-20.

7 Tiszta szívből adok hálát neked, tanulva igazságos döntéseidet.
8 Megtartom rendelkezéseidet, ne hagyj el engem soha!
9 Hogyan tarthatja tisztán életútját az ifjú? Úgy, hogy megtartja
igédet.
10 Teljes szívből kereslek téged, ne engedd, hogy eltérjek
parancsolataidtól!
11 Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened.
12 Áldott vagy te, URam! Taníts meg rendelkezéseidre!
13 Ajkam fölsorolja szád minden döntését.
14 Minden gazdagságnál nagyobb öröm, ha intelmeid szerint élhetek.
15 Utasításaidon elmélkedem, és figyelek ösvényeidre.
16 Gyönyörködöm rendelkezéseidben, igédről nem feledkezem meg.
17 Bánj jól szolgáddal, hogy élhessek, és én megtartom igédet.
18 Nyisd föl szememet, hogy megláthassam, milyen csodálatos a te
törvényed.
19 Jövevény vagyok a földön, ne rejtsd el előlem parancsolataidat!
20 Őrlődik lelkem, mert vágyódik döntéseid után mindenkor.

                          REJTETT GYÜMÖLCS

A teljes Írás Istentől ihletett, és hasznos a tanításra, a feddésre, a
megjobbításra, az igazságban való nevelésre; hogy tökéletes legyen az
Isten embere, minden jó cselekedetre felkészített. (2Tim 3,16-17)

Egyik kedvenc nyári foglalatosságom a vadmálna-szedés. Nagyon szeretek
egy helyben álldogálni, és annyi málnát szedni, amennyit csak bírok
(ami remélhetőleg elég egy pitéhez). Gyakran, mikor már elfáradok, és
menni készülődöm, akkor találom meg a legnagyobb, legérettebb málnákat.
Hogy hagyhattam ki ezeket? - csodálkozom. A válasz egyszerű: a
tekintetem megváltoztatva észrevehetem, hogy még odébb is vannak
gyümölcsök, arra várva, hogy leszedjem őket.
Valamilyen szempontból ez Isten szavára is igaz. Idővel változik az
életről alkotott látásom. Ilyenkor újraolvasok egy-egy szakaszt, és
csodálkozva látom, hogy korábban nem vettem észre bizonyos üzenetet. De
hálás is vagyok, hogy egy újdonságot találtam, és azzal gazdagodhattam.
A bölcsesség friss és új minden reggel (JSir 3,23). Hála érte Istennek!

Imádság: Köszönjük Istenünk a Bibliát, és minden gazdagságot, amit
magába foglal. Segíts, hogy tanulhassunk belőle, amíg csak élünk. Ámen.

Milyen új tanulságot vonhatok le ma a Bibliából?
Kristine Liknes (Ohio, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK ELŐSZÖR OLVASSÁK A BIBLIÁT!