Csendes Percek július 14.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 14., K, 03:41:04 CEST

                        2009. július 14. kedd

2Móz 4,10-16.

10 Akkor ezt mondta Mózes az ÚRnak: Kérlek, Uram, nem vagyok én ékesen
szóló. Ezelőtt sem voltam az, de azóta sem vagyok, hogy szolgáddal
beszélsz. Sőt nehéz ajkú és nehéz nyelvű vagyok én. 11 De az ÚR ezt
mondta neki: Ki adott szájat az embernek? Ki tesz némává vagy süketté,
látóvá vagy vakká? Talán nem én, az ÚR?! 12 Most azért menj! Én leszek
a te száddal, és megtanítalak arra, hogy mit beszélj! 13 De ő azt
felelte: Kérlek, Uram! Küldj mást, akit küldeni tudsz! 14 Ekkor az ÚR
haragra gerjedt Mózes ellen, és azt mondta: Van neked egy testvéred, a
lévita Áron. Tudom, hogy ő jól tud beszélni. Sőt jön is már eléd, és ha
meglát, szívből fog örülni. 15 Beszélj azért vele, és add szájába a
szavakat! Én pedig a te száddal és az ő szájával leszek, és
megtanítalak benneteket arra, hogy mit cselekedjetek. 16 Ő majd beszél
helyetted a néppel. Ő lesz a te szád, te pedig istenként állsz
mellette.

                          ŐK IS SZOLGÁLNAK

Akkor ezt mondta Mózes az Úrnak: Kérlek, Uram, nem vagyok én ékesen
szóló. Ezelőtt sem voltam az, de azóta sem vagyok, hogy szolgáddal
beszélsz. Sőt nehéz ajkú, és nehéz nyelvű vagyok én. (2Móz 4,10)

Isten nem engedte Mózesnek, hogy kibújhasson a feladat alól. Miután
Mózes kelletlenül beleegyezett, rájött, hogy Istennel képes lesz a
népet kivezetni a fogságból.
Az évek során Isten sokszor a gyengék által munkálkodott. Elért
teljesítményük tanúsítja, mi minden lehetséges, ha Isten velünk van.
John Milton, az angol vak költő, aki az Elveszett paradicsom szerzője,
és Helen Keller süket-néma írónő is megdöbbentő példái Isten erejének.
Ha az életünkben valamilyen üresség van, Isten megtölti azt.
Mikor aggaszt, hogy fizikailag nagyon elfáradtam, arra a nemzedékre
gondolok, ami Ábrahámtól és Sárától származott, pedig már nagyon öregek
voltak. Ha odaadom magam a gyülekezetnek, a közösségnek, Isten
munkálkodik általam. Bármit csinálok, azzal a tudattal szolgálhatok,
hogy Isten felhasználja ajándékaimat, tehetségemet, függetlenül az
életkoromtól.

Imádság: Kérünk, Istenünk, segíts lehetőségeket találni mások
megsegítésére! Ámen.

Életünk minden szakaszában Isten felhasználja tehetségünket, hogy
másoknak szolgáljunk.
Raymond Bottom (Mississippi, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK FIZIKAILAG SÉRÜLTEK!