Csendes Percek július 7.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 7., K, 03:41:01 CEST

                         2009. július 7. kedd

Zsolt 103,1-12.

1 Dávidé. Áldjad, lelkem, az URat, és egész bensőm az ő szent nevét!
2 Áldjad, lelkem, az URat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!
3 Ő megbocsátja minden bűnödet, meggyógyítja minden betegségedet,
4 megváltja életedet a sírtól, szeretettel és irgalommal koronáz meg.
5 Betölti javaival életedet, megújul ifjúságod, mint a sasé.
6 Minden elnyomottal törvényesen és igazságosan bánik az ÚR.
7 Megismertette útjait Mózessel, cselekedeteit Izráel fiaival.
8 Irgalmas és kegyelmes az ÚR, türelme hosszú, szeretete nagy.
9 Nem perel mindvégig, nem tart haragja örökké.
10 Nem vétkeink szerint bánik velünk, nem bűneink szerint fizet nekünk.
11 Mert amilyen magasan van az ég a föld fölött, olyan nagy a szeretete
az istenfélők iránt.
12 Amilyen messze van napkelet napnyugattól, olyan messzire veti el
vétkeinket.

                          A SZERETET SZEME

Irgalmas és kegyelmes az Úr, türelme hosszú, szeretete nagy. (Zsolt
103,8)

Optimista beállítottságú vagyok, általában jót feltételezek az
emberekről. Olyannyira csak a napos oldalt látom, hogy sokszor azt
mondják, rózsaszín szemüveget hordok. Nem igaz azonban, hogy ha
optimistán nézed a világot, akkor nem vagy realista. Nagyon is tudom,
hogy a gonosz létezik. De megpróbálok a szeretet szűrőjén keresztül
tekinteni a dolgokra.
Fájdalomnak és csalódásnak teszem ki magam? Néha. Mégis azt hiszem,
Isten engem is rózsaszín lencsén keresztül lát, és folyamatosan jót hoz
ki kétségeimből. Isten ismeri közönséges gondolataimat, irigységemet és
lustaságomat. Látja, ahogy ordítok a fiamra, elvesztem türelmemet a
munkahelyemen, visszaszólok a férjemnek, és elfordulok közömbösen a
rászorulóktól. Hibás cselekedeteim ellenére, Isten a szeretet
tekintetével néz rám. Ő nem vak a bűneinkre, de megbocsátja azokat, ha
erre kérjük. Ha nézem a világot és a benne rejlő óriási lehetőségeket,
a hozzáállásom alkalmassá tesz, hogy nagyobb könyörülettel tekintsek
másokra. Isten példáját követve könnyebben megbocsátom az engem ért
bántásokat.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy szeretettel és könyörülettel tekintesz
ránk. Segíts nekünk is így fordulni másokhoz, megbocsátani, ahogyan mi
is bocsánatot nyertünk. Ámen.

A szeretet szemével nézzük a világot.
Lisa Bogart (Kalifornia, USA)

IMÁDKOZZUNK AZÉRT, HOGY AZ EMBEREKBEN A JÓT LÁSSUK, ÉS AZT ERŐSÍTSÜK!