Csendes Percek július 6.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Júl. 6., H, 03:41:02 CEST

                        2009. július 6. hétfő

Mk 1,4-8.

4 Történt pedig, hogy János keresztelt a pusztában, és hirdette a
megtérés keresztségét a bűnök bocsánatára. 5 Akkor kiment hozzá Júdea
egész vidéke, kimentek a jeruzsálemiek is mind, és - amikor
megvallották bűneiket - megkeresztelte őket a Jordán vizében. 6 János
ruhája teveszőrből volt, derekán bőrövet viselt, sáskát evett, meg
erdei mézet, 7 és ezt hirdette: "Utánam jön, aki erősebb nálam, és én
még arra sem vagyok méltó, hogy lehajolva saruja szíját megoldjam. 8 Én
vízzel kereszteltelek meg titeket, ő pedig Szentlélekkel fog
megkeresztelni."

                            A SZENTLÉLEK

A reménység pedig nem szégyenít meg, mert szívünkbe áradt az Isten
szeretete a nekünk adatott Szentlélek által. (Róm 5,5)

Miközben figyelmesen hallgattam a lelkész szavait arról, mennyire
kívánja, hogy mindenki részesüljön a Szentlélek ajándékában,
meglehetősen összezavarodtam, hiszen azt gondoltam, én már keresztyén
vagyok. Miért van hát szükségem újra a Szentlélekre?
Ezután a gyülekezetünk egy vendég igehirdetőt hívott meg, és kíváncsi
voltam, vajon tőle választ kapok-e kérdéseimre és kétségeimre. Az
istentiszteleten a prédikátor felszólította az embereket, hogy menjenek
előre, de én nem mentem, mert csalódtam az igehirdetésében. A
Szentlélekkel kapcsolatos kérdéseimre nem kaptam választ.
Másnap este újra elmentem a templomba. A lelkész arra kérte az
embereket, hogy az átlagostól hosszabban imádkozzanak. Mindenki együtt
imádkozott. Legnagyobb meglepetésemre a lelkész hozzám lépett miközben
imádkoztam, és kezét a vállamra tette. Ahogy imádkozott értem, mélyen
átéreztem Isten szeretetét. Abban a pillanatban megértettem, hogy enyém
is a Szentlélek ajándéka.

Imádság: Szerető Istenünk, segíts, hogy teljesebben ismerhessünk téged.
A Szentlélek hatalma által tölts be szereteteddel! Ámen.

Honnan tudhatom, hogy a Szentlélek bennem lakozik?
Kazumi Munehiro (Fukuoka, Japán)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIK A HIT KÉRDÉSEIVEL KÜZDENEK!