Csendes Percek január 28.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 28., Sze, 03:41:02 CET

                       2009. január 28. szerda

Kol 1,9-14.

9 Ezért tehát, attól a naptól fogva, amelyen ezt meghallottuk,
szüntelenül imádkozunk és könyörgünk értetek, hogy tökéletesen
ismerjétek meg az ő akaratát minden lelki bölcsesség és belátás révén,
10 hogy élhessetek az Úrhoz méltóan, teljes mértékben az ő tetszésére,
és teremjetek gyümölcsöt mindenfajta jó cselekedettel, és növekedjetek
az Isten ismeretében. 11 Erősödjetek meg minden erővel az ő
dicsőségének nagysága szerint a teljes állhatatosságra és az örömmel
viselt hosszú tűrésre. 12 Adjatok hálát az Atyának, aki alkalmassá tett
titeket arra, hogy a szentek örökségében, a világosságban
részesüljetek. 13 Ő szabadított meg minket a sötétség hatalmából, és ő
vitt át minket szeretett Fiának országába, 14 akiben van megváltásunk
és bűneink bocsánata.

                          IMÁDSÁG MÁSOKÉRT

Ezért tehát, attól a naptól fogva, amelyen ezt meghallottuk,
szüntelenül imádkozunk és könyörgünk értetek. (Kol 1,9)

Elkéstem egy gyülekezeti programról, aminek felelőse voltam, ráadásul
előtte tudtam meg, hogy házunk eladásával valószínűleg dollár ezreket
veszítünk. Ez már túl sok volt számomra. Gondolataim az egyik
katasztrofális végkifejletről a másikra ugráltak. "Hogy létezik, hogy
ilyen rövid idő alatt ennyi rossz történjen az emberrel?" - dühöngtem
fennhangon, miközben öklömmel a kormánykereket püföltem. Ám hirtelen
békesség fogott el, és korábbi gondolataim egyszeriben elcsendesedtek.
Úgy éreztem, mintha valaki egy puha takarót terítene a vállamra.
Nyomban felhívtam a feleségem: "Ugye, éppen értem imádkoztál?" "Igen" -
válaszolta. "Debbie-vel érted imádkoztunk telefonon keresztül. Épp most
tettem le a kagylót."
Ez az egészen drámai élmény a közbenjáró imádság erejét jutatta
eszembe, és hogy keresztyén kötelességünk a másokért való imádság.
Amikor a sok emberre gondolok, akikkel naponként találkozom, nem csak
azért imádkozom, hogy megpróbáltatásaik megszűnjenek, hanem hogy
segítségre és vigaszra leljenek, és megpróbáltatásaik közelebb vigyék
őket Istenhez. Feleségem értem mondott imádsága nem szüntette meg a
bajokat, de a lelkemet betöltő isteni békesség segített keresztüljutni
rajtuk, és a próbatételek közelebb vittek az Úrhoz.

Imádság: Atyánk, emlékeztess a szüntelen imádkozásra mindazokért, akik
próbatételek között vannak. Ámen.

Az imádság megváltoztat minket és körülményeinket.
Michael G. Maybee (Kansas, USA)

IMÁDKOZZUNK A KRÍZISHELYZETBEN LÉVŐKÉRT!