Csendes Percek január 22.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 22., Cs, 03:41:02 CET

                      2009. január 22. csütörtök

2Kor 4,13-15.

13 Mivel pedig a hitnek ugyanaz a Lelke van bennünk, ahogyan meg van
írva: "Hittem, azért szóltam", mi is hiszünk, és azért szólunk! 14 Mert
tudjuk, hogy aki feltámasztotta az Úr Jézust, az Jézussal együtt minket
is feltámaszt, és maga elé állít veletek együtt. 15 Mert minden értetek
van, hogy a kegyelem sokasodjék, és egyre többen adjanak hálát az Isten
dicsőségére.

                          MEGHÍVÁST KAPTAM

Tehát Krisztusért járva követségben, mintha Isten kérne általunk:
Krisztusért kérünk, béküljetek meg az Istennel. (2Kor 5,20)

Hallottam, amint tízéves fiam, Roshan a sofőrünkkel beszél. Roshant
zavarta, hogy a sofőr a kocsiban ül, miközben a vasárnap reggeli
istentisztelet zenéjét hallgatja. A nem keresztyén sofőr azt várta,
hogy vége legyen az istentiszteletnek, és hazavihessen bennünket. De
Roshan szerint be is jöhetne, és a templomban várhatna, jó zenét és
üzenetet hallhatna ott is. Ez még nem jelentené azt, hogy neki is
keresztyénné kell válnia.
A felnőtteknek is szükségük van arra, hogy a gyerekektől tanuljanak.
Krisztus azt akarja, hogy olyanok legyünk, mint ők. Amint mondta: "aki
nem úgy fogadja az Isten országát, mint egy kisgyermek, semmiképpen nem
megy be abba" (Lk 18,17).
Előtte sokszor szerettem volna, hogy a sofőr részt vegyen az
istentiszteleten, de soha nem hívtam. Talán attól féltem,
kényszerítésnek érzi, ezért nem szóltam neki. De a tízéves fiamnak nem
voltak ilyen jellegű félelmei. Nemcsak hogy behívta a sofőrt a
templomba, de mellé ült az istentiszteleten, és magyarázta neki, hogy
mi történik.

Imádság: Urunk, köszönjük, hogy megadtad a lehetőséget, hogy
tisztelhessünk téged. Segíts másokat hozzád vezetni, hogy ők is
megtapasztalhassák szeretetedet. Ámen.

Hogyan vagyok Krisztus követe?
Leena Vijaykumar (Bangalore, India)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET SOHA NEM HÍVTAK ISTENTISZTELETRE!