Csendes Percek január 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 15., Cs, 03:41:01 CET

                      2009. január 15. csütörtök

Zsolt 23.

1 Dávid zsoltára. Az ÚR az én pásztorom, nem szűkölködöm.
2 Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem.
3 Lelkemet felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért.
4 Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert
te velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem.
5 Asztalt terítesz nekem ellenségeim szeme láttára. Megkened fejemet
olajjal, csordultig van poharam.
6 Bizony, jóságod és szereteted kísér életem minden napján, és az ÚR
házában lakom egész életemben.

                        NINCS OK A FÉLELEMRE

Ha a halál árnyéka völgyében járok is, nem félek semmi bajtól, mert te
velem vagy: vessződ és botod megvigasztal engem. (Zsolt 23,4)

Fiatal koromban ijesztő volt a sötét téli estéken végigmenni a házunk
melletti kavicsos úton. Ahogy elhaladtam a mogyorósövény mellett,
képzeletem vadul beindult. Arra gondoltam, hogy egy ember vagy állat
előjöhet a bokrok közül, és rám támadhat. Bármilyen szokatlan hang
megijesztett. De semmi félelmet nem éreztem, ha az apám is mellettem
jött az úton.
Jézus felismerte a követői szívében lappangó félelmet. Az evangélisták
gyakran idézik Jézus szavait, amint tanítványaihoz szólt: Ne féljetek!
Néha a pillanatnyi helyzetre utalt, míg máskor jövőbeli körülményekről
beszélt. Micsoda vigasz lehetett követőinek, amikor emlékeztette őket:
"veletek vagyok minden napon a világ végezetéig" (Mt 28,20).
Veszélyes világban élünk, körülvéve sok mindennel, ami félelmet
gerjeszthet. Isten nem ígérte, hogy az élet minden kockázatától és
viszontagságától meg leszünk kímélve. De, még ha az élet útjai sötétek
és félelmetesek is, Isten megígérte, hogy mindig mellettünk lesz,
bárhol legyünk. Micsoda különbség ennek tudatában élni!

Imádság: Köszönjük, Urunk, hogy mindig velünk vagy. Adj nekünk hitet,
hogy rád bízzuk magunkat, és bátran menjünk veled a jövőbe. Ámen."

A hit ösvénye nem elkerüli, hanem átszeli a sötét helyeket.
Duane Ulleland (Washington, USA)

IMÁDKOZZUNK A FÉLELEMBEN ÉLŐKÉRT!