Csendes Percek január 13.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Jan. 13., K, 03:41:03 CET

                        2009. január 13. kedd

Zsolt 62,6-9.

6 Csak Istennél csendesül el lelkem, tőle kapok reménységet.
7 Csak ő az én kősziklám és szabadítóm, erős váram, nem ingadozom.
8 Istennél van segítségem és dicsőségem, erős sziklám és oltalmam az
Isten.
9 Bízzatok benne mindenkor, ti népek, öntsétek ki előtte szíveteket,
Isten a mi oltalmunk! (Szela.)

                              PIHENÉS

Füves legelőkön terelget, csendes vizekhez vezet engem. Lelkemet
felüdíti, igaz ösvényen vezet az ő nevéért. (Zsolt 23,2-3)

Édesapám hívott, hogy a vakációm egy részét töltsem a családdal
országunk egyik gyönyörű tengerpartján. A vizsgadolgozatokkal voltam
elfoglalva, időmet és energiámat az iskolai feladatok kötötték le.
Másrészt úgy gondoltam, ez jó lehetőség volna kiszakadni a mindennapi
stresszből. Ahogy igyekeztem örömmel várni a vakációt, egyfolytában az
iskolában rám váró feladatok jártak az eszemben.
Amikor megérkeztem az életemben valaha látott legszebb tengerpartra -
amely üres volt, mintha Isten csak az én családomnak tartotta volna
fönn -, eszembe jutott, hogy az idők kezdetétől Isten időt adott a
pihenésnek is. Isten tudja, hogy testünk és lelkünk kimerülhet. Néha
elutasítjuk, hogy időt szánjunk magunkra, mert azt feleslegesnek
érezzük. Elfelejtjük, hogy a pihenés idején találjuk meg erőnket az
Úrban.
A kirándulás végére megértettem, hogy Isten nem csak a mindennapokból
való kiszakadásra kínálja föl számunkra a pihenőidőt, hanem a szívünk
megnyitására, imádkozásra, igéjének olvasására is. Ezekben a percekben
valóban megtapasztalhatjuk az élet Urának jelenlétét és csodáit.

Imádság: Szerető Istenünk, a mindennapi igavonás és feszültségek
közepette segíts lelki nyugalmat találnunk jelenlétedben. Ámen.

A pihenés napjának megtartása nem csak jó ötlet; parancs is.
Lina Fernanda Montoya (Cali, Kolumbia)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NINCS IDEJÜK PIHENNI!