Csendes Percek február 26.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 26., Cs, 03:41:02 CET

                     2009. február 26. csütörtök

1Kor 13,4-7.

4 A szeretet türelmes, jóságos; a szeretet nem irigykedik, a szeretet
nem kérkedik, nem fuvalkodik fel. 5 Nem viselkedik bántóan, nem keresi
a maga hasznát, nem gerjed haragra, nem rója fel a rosszat. 6 Nem örül
a hamisságnak, de együtt örül az igazsággal. 7 Mindent elfedez, mindent
hisz, mindent remél, mindent eltűr.

                          REKORDOK NÉLKÜL

Szeretteim, szeressük egymást, mert a szeretet Istentől van, és aki
szeret, az Istentől született, és ismeri Istent; mert Isten szeretet.
(1Jn 4,7-8)

Egy közepes futballszezon után hallottam, amint az egyik csapatkapitány
beszél a csapatáról: "Jobb formában vagyunk, mint eddig bármikor."
Elgondolkoztam, hogy ez a kijelentés hogyan érvényes az én életemre.
Arra jöttem rá, hogy ha Isten csak a "formáimra" tekintene, bántó
dolgokat látna, amiket mondtam, helytelen döntéseimet, amiket hoztam,
és a sok elkövetett bűnömet. Ítélet alá esnék. De, mivel Isten a
szeretet, ezért nem tartja számon a teljesítményeimet.
Békességgel tölt el, hogy Isten szeret, és elküldte Jézust erre a
világra, hogy meghaljon értem és feltámadjon. Mivel hiszünk Jézus
Krisztusban, és megvalljuk gonosz tetteinket, Isten megbocsát és valami
sokkal jobbá formál, mint amit mi el tudunk érni. Isten minden
áldásának örököseivé válunk.

Imádság: Istenünk, köszönjük, hogy adtál nekünk egy Megváltót, Jézus
Krisztust, és hogy szeretsz bennünket annak ellenére, akik vagyunk.
Ámen.

Isten szemében mindannyian jobbak vagyunk, mint a nagy
teljesítményeink.
Kenneth Decker (Kentucky, USA)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKET GYÖTÖR A BŰNTUDAT!