Csendes Percek február 25.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 25., Sze, 03:41:02 CET

                       2009. február 25. szerda

Zsolt 16,8-11.

8 Az ÚRra tekintek szüntelen, nem tántorodom meg, mert a jobbomon van.
9 Ezért örül a szívem, és ujjong a lelkem, testem is biztonságban van.
10 Mert nem hagysz engem a holtak hazájában, nem engeded, hogy híved
leszálljon a sírba.
11 Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad, örökké
tart a gyönyörűség jobbodon.

                           MERRE TARTOK?

Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad. (Zsolt
16,11)

Előfordult már, hogy rutinból vezettük az autót, rádiót hallgattunk
közben, vagy a gondolatainkba merültünk, és nem ott tértünk le, ahol
kellett volna - "Ó, ma nem dolgozni megyek!" Legtöbben átéltük ezt.
Megszoktuk, hogy beszállunk a kocsiba, és a megszokott cél felé
tartunk. Aztán egy ponton észrevesszük, hogy nem is oda akarunk
eljutni. Győzött a megszokás.
Számomra a böjti időszak az a "sarok", ahol észreveszem, hogy nem jó
felé megyek. Élem az életem a megszokott medrében. Aztán itt a húsvét
előtti időszak. Ideje megállni, felmérni, hogy merre tartok, és
dönteni, vajon ez-e a helyes irány. A húsvétig tartó hat hét alatt van
időm számot vetni, merre tartok lelki értelemben. Szükségem van rá,
hogy Isten vezesse az életemet? Jobban kell-e figyelnem rá? Jobban
kellene ismernem igéjét? A többiekkel való bánásomban jobban meg
kellene látszódnia, hogy őt követem? Többet kellene szolgálnom?
A böjt arra emlékeztet, hogy figyeljek. Nem kapok mindenre választ, de
legalább irányt változtathatok, ha erre van szükség. Csak fel kell
ébredni, és figyelni, hogy Isten merre akar vezetni.

Imádság: Istenünk, légy velünk, ha ösvényeden járunk. Amikor irányt
kell változtatnunk, adj bátorságot hozzá. Ámen.

Merre kell irányt változtatnom?
Beverly Kinego (Virginia, USA)

IMÁDKOZZUNK A BÖJTI IMACSOPORTOKÉRT!