Csendes Percek február 15.

csendespercek at lists.ghost.hu csendespercek at lists.ghost.hu
2009. Feb. 15., V, 03:41:02 CET

                      2009. február 15. vasárnap

Ézs 2,2-4.

2 Az utolsó napokban szilárdan fog állni az ÚR házának hegye a hegyek
tetején. Kimagaslik a halmok közül, és özönlik hozzá valamennyi nép.
3 Eljön a sok nép, és ezt mondják: Jöjjetek, menjünk föl az ÚR hegyére,
Jákób Istenének házához! Tanítson minket utaira, hogy az ő ösvényein
járjunk. Mert a Sionról jön a tanítás, és az ÚR igéje Jeruzsálemből.
4 Ítéletet tart a nemzetek fölött, megfenyíti a sok népet. Kardjaikból
kapákat kovácsolnak, lándzsáikból metszőkéseket. Nép a népre kardot nem
emel, hadakozást többé nem tanul.

                        A VILÁG VILÁGOSSÁGA

Küldd el világosságodat és igazságodat: azok vezessenek engem! Vigyenek
el szent hegyedre és hajlékaidba (Zsolt 43,3)

Gyerekkorom óta őrizgetek a szívemben egy igeverset, amit a vasárnapi
iskolában tanultam, és ami az életem során mindig a segítségemre volt.
Így hangzik: Lábam előtt mécses a te igéd, ösvényem világossága.
(Zsolt. 119,105).
Ez a vers mindig velem volt az életem során, mert át tudtam ültetni a
szavait a konkrét helyzetekre. Kislánykoromban vidéken éltünk. Sötét
éjjeleken a zseblámpám fénye mutatta a hazafelé vezető utat. A
zseblámpa, és a belőle jövő kis fénysugár adta meg azt a
biztonságérzetet, amire szükségem volt, amikor a sötét erdőn mentem
keresztül.
Jézus azt mondta: Én világosságul jöttem a világba, hogy aki hisz
énbennem, ne maradjon a sötétségben (Jn 12,46). Gyermekkorom óta az
évek során szerzett tapasztalatokból megtanultam, hogy életünkben Jézus
a legbiztosabb fénysugár.

Imádság: Köszönjük Urunk igédet, ami bevilágítja utunkat és segít
követni Jézust, a világ világosságát. Ámen.

Melyek azok a bibliai igék, amik megvilágították az utamat?
Elsa Dagerblom (Stockholm, Svédország)

IMÁDKOZZUNK AZOKÉRT, AKIKNEK NINCS BIBLIÁJUK!